Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

De pare a filla

3 participantes

Ir abajo

De pare a filla Empty Re: De pare a filla

Missatge  jordibonet Dt 07 Abr 2009, 12:22

Admin escrigué:Havent multiplicat prèviament el valor de la casa pel coeficient assignat al municipi, amb un límit de deducció de 500.000€. I afegint sempre a la suma de tot, el 3% del total en concepte de parament de la llar !

Si ha tingut que pagar 50.000 euros com diu, es improbable que sigui només per el parament o l'exces del valor de la vivenda habitual, hi-ha d'haver-hi quelcom que no ens ha explicat, potser sigui per "culpa" dels diposits bancaris, valors, o altres bens.

El que a mi m'agradaría que la Mª del Carme ens confirmes, es que efectivament s'han beneficiat de la reducció del 95%, ja que si així i tot s'han vists obligats a pagar tants quartos, es un punt mes que demostra la forta injusticia del que patim.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

De pare a filla Empty Re: De pare a filla

Missatge  Admin Dt 07 Abr 2009, 11:23

Havent multiplicat prèviament el valor de la casa pel coeficient assignat al municipi, amb un límit de deducció de 500.000€. I afegint sempre a la suma de tot, el 3% del total en concepte de parament de la llar !
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

De pare a filla Empty Re: De pare a filla

Missatge  jordibonet Dt 07 Abr 2009, 11:04

Tant la casa si era residencia habitual, com les terres, com la granja, s'hauríen de beneficiar del 95% de reducció.

Ja us l'han aplicada?
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

De pare a filla Empty De pare a filla

Missatge  M. Carme Bergadà Llobet Dt 07 Abr 2009, 09:36

El meu pare, malauradament, morí fa tres mesos. Era pagès. Des que em vaig casar, el meu marit va compartir amb ell tasques de pagès i granger. Els meu pare ens ha deixat la casa, les terres i la granja, essent usufructuaria la meva mare. Ara la Generalitat ens demana més de 50.000 € per continuar exercint una tasca que portem fent des de fa més de 28 anys. D'on treiem aquests diners? Per vendre, primer ens hem de fer propietaris... És una vergonya! Encara no paguem prou entre IVA, IRPF, Rústica, Urbana....?

M. Carme Bergadà Llobet

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 07/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

De pare a filla Empty Re: De pare a filla

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum