segona vivenda
2 participantes
Prou Impost de Successions a Catalunya ! :: SECCIONS
SECCIONES :: Expliqueu-nos el vostre cas
Exponga aquí su caso
Pàgina 1 de 1
Re: segona vivenda
Jo fins que el blat no es al sac...
I altanto, no ens venguin una moto, i resulti un vespino. Els que ens governen van anunciar dues vegades i en anys diferents que el 80% dels catalans ens lliuraríem de pagar l'impost, si aixó fos així, hores d'ara nomès un 4% de la població hauría d'estar afectada, però paradoxalment es l'unic impost que no ha deixat ni deixa de creixer en recaptació.
Així que no abaixem la guàrdia...
I altanto, no ens venguin una moto, i resulti un vespino. Els que ens governen van anunciar dues vegades i en anys diferents que el 80% dels catalans ens lliuraríem de pagar l'impost, si aixó fos així, hores d'ara nomès un 4% de la població hauría d'estar afectada, però paradoxalment es l'unic impost que no ha deixat ni deixa de creixer en recaptació.
Així que no abaixem la guàrdia...
jordibonet- Nombre de missatges : 757
notaria
avui e anat al notari perque me expliques el tema de la donacio, i ell madit que si no era mol urgent que esperes una mica ja que aquet tema estaba molt calent al parlament i afinals de any i podrian haberi sorpresas per tots esperadas.aixo es el que ma dit ell
barrufet- Nombre de missatges : 24
Re: segona vivenda
Benvolgut Barrufet.
En el següent fil ja ens vas plantejar el tema de la donació i jo mateix i altres forers ja et varem contestar: https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/expliqueu-nos-el-vostre-casexponga-aqui-su-caso-f15/la-pesadilla-ja-fa-1-any-t847.htm#2187
Per tant si alguna cosa mes vols que t'aclarim, hagués convingut que haguessis afegit aquest post en el mateix fil.
Be, en tot cas per no deixarte amb el dubte, pel fet de que hi-hagis viscut 15 anys, que jo sàpiga ningú et rebaixarà res.
En el següent fil ja ens vas plantejar el tema de la donació i jo mateix i altres forers ja et varem contestar: https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/expliqueu-nos-el-vostre-casexponga-aqui-su-caso-f15/la-pesadilla-ja-fa-1-any-t847.htm#2187
Per tant si alguna cosa mes vols que t'aclarim, hagués convingut que haguessis afegit aquest post en el mateix fil.
Be, en tot cas per no deixarte amb el dubte, pel fet de que hi-hagis viscut 15 anys, que jo sàpiga ningú et rebaixarà res.
jordibonet- Nombre de missatges : 757
segona vivenda
algu ampodria respondra.la mema mara a heredat del meu para2 casas una i viu ella que es la seva residencia habitual i al altra casa i estic empatronat jo desde fa 15 anys voldria sapigue si la casa on visc jo em una donacio te cap tipus de rebaixa fiscal ,
barrufet- Nombre de missatges : 24