Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Pasant la nuda propietat als nets, poden els fills obtenir l'us de fruit ?

2 participantes

Ir abajo

Pasant la nuda propietat als nets, poden els fills obtenir l'us de fruit ? Empty Re: Pasant la nuda propietat als nets, poden els fills obtenir l'us de fruit ?

Missatge  cesc Dl 03 Ago 2009, 17:26

Jo aqui ja no hi arribo.Se el mes basic i gracies.Ho sento.El millor seria preguntar a un expert.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Pasant la nuda propietat als nets, poden els fills obtenir l'us de fruit ? Empty Pasant la nuda propietat als nets, poden els fills obtenir l'us de fruit ?

Missatge  mcnets Dl 03 Ago 2009, 15:50

Hola a tothom.

El cas que proposo es el següent:

Mor el meu pare i deixa la nuda propietat dels bens als fills i l'us de fruit a la seva dona, la meva mare. Al testament estableix que els fills poden renunciar a la nuda propietat en favor dels seus fills (els nets). El que em proprosa un bufet d'advocats es el següent: Baixar-ho tot un nivell, o sigui els fills renunciin a favor dels nets la nuda propietat, i que la mare renuncii a l'us de fruit --- en favor dels fills ???? ----

El que no tinc gens clar es que aquest us de fruit pasi al fills, sense ser considerat una donacio per part de la mare. Ja se que la donacio de l'us de fruit es possible, pero s'extingiria a la mort de la mare i jo el que voldria es obtenir la figura d'usufrctuari amb el seu valor corresponent. Ja que aquest valor, en el cas de voler fer una societat, s'equipararia mes o meny al 50% amb la nuda propietat.

Agrairia qualsevol ajuda, gracies.

mcnets

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 20/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum