La vida "sigue igual"
2 participantes
Pàgina 1 de 1
Ànims!
Sí. i avui en Quim Nadal, home treballat i viscut anys i anys sota l'esforç del cotxe oficial, a tornat a tocar els collons amb l'ISD.
Aquest senyor em provoca una sensació propera a la que tinc quan veig els regals dels gossos pel carrer quan toca aquest tema en particular.
tan de fer el rídicul ja hem passat del cansanci a estar farts.
Potser al seu entendre cal anar martiritzant l'estalvi de les famílies una mica més, per anar conservant el cotxe i el bon viure de polític professional.
Ja n'hi ha prou de demagogia del membre del partit que va vendre el darrer "pacte" i finançament com el millor de la història...
el mateix que gràcies a la seva incompetència VEN de forma sistemàtica als catalans a madrid enfront dels interessos d'andalusia i extremadura..i madrid, esclar.
el mateix que sempre vota en contra els interessos dels catalans a madrid..la llista és tan llarga que no penso perdre el temps ara recordant la "incompetència" d'aquesta gent,
començant pel ministre-president-senador Montilla, i acabant amb la Carme.
A mi això del rescat ja em fa pensar amb el rescat que fa Catalunya de forma sistemàtica, com darrera colonia, a l'estat Espanyol..any rera any...i que aquests del PSc segueixin tocant
el que no sona al sofert poble català. Amb la burrada d'imspostos que paguem encara vol més i més i més aquesta gentada...
aneu a treballar de valent i a moure una mica l'esquena..
ja està bé d'anar de Viga derecha, que diuen.
(ei, que tots tenen culpa, però aquests calladets estarien més macos)
Aquest senyor em provoca una sensació propera a la que tinc quan veig els regals dels gossos pel carrer quan toca aquest tema en particular.
tan de fer el rídicul ja hem passat del cansanci a estar farts.
Potser al seu entendre cal anar martiritzant l'estalvi de les famílies una mica més, per anar conservant el cotxe i el bon viure de polític professional.
Ja n'hi ha prou de demagogia del membre del partit que va vendre el darrer "pacte" i finançament com el millor de la història...
el mateix que gràcies a la seva incompetència VEN de forma sistemàtica als catalans a madrid enfront dels interessos d'andalusia i extremadura..i madrid, esclar.
el mateix que sempre vota en contra els interessos dels catalans a madrid..la llista és tan llarga que no penso perdre el temps ara recordant la "incompetència" d'aquesta gent,
començant pel ministre-president-senador Montilla, i acabant amb la Carme.
A mi això del rescat ja em fa pensar amb el rescat que fa Catalunya de forma sistemàtica, com darrera colonia, a l'estat Espanyol..any rera any...i que aquests del PSc segueixin tocant
el que no sona al sofert poble català. Amb la burrada d'imspostos que paguem encara vol més i més i més aquesta gentada...
aneu a treballar de valent i a moure una mica l'esquena..
ja està bé d'anar de Viga derecha, que diuen.
(ei, que tots tenen culpa, però aquests calladets estarien més macos)
assgupe escrigué:I en una llunyana comunitat autònoma amb un nóm dificil de recordar......
DIU QUE ELS HI BONIFIQUEN ALS CONTRIBUENTS
L'IMPOST SOBRE EL PATRIMONI
I colorin colorado
este cuento no se ha acabado??????????????????????????????
Sobek71- Nombre de missatges : 173
La vida "sigue igual"
I en una llunyana comunitat autònoma amb un nóm dificil de recordar......
I colorin colorado
I colorin colorado
assgupe- Nombre de missatges : 61