Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

+4
Admin
jordibonet
corneli
Montser
8 participantes

Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  miore Dl 24 Ago 2009, 08:59

Caray! estoy intrigadísima...encara sense resposta?
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  manelic Dl 20 Jul 2009, 09:43

El que jo he fet es anar a google cercar "joan puigcercos" i et surt el seu blog amb l'adreça de contacte.

manelic

Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 16/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  jaltbo Dv 17 Jul 2009, 13:35

Perdoneu, podríeu dir a quina adreça envieu aquest mail, així faré el mateix.
Gracies!

jaltbo

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 13/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  corneli Dj 16 Jul 2009, 18:35

I jo també.

Corneli

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  manelic Dj 16 Jul 2009, 18:17

Jo també ho he fet.

manelic

Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 16/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Marc TMT Dj 16 Jul 2009, 13:29

Jo també li acabo d'enviar el mateix correu electrònic, quans més n'enviem millor, gràcies per publicar-lo,
Marc

Marc TMT

Nombre de missatges : 49
Fecha de inscripción : 02/07/2009
Edad : 55

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Montser Dj 16 Jul 2009, 12:30

Tal como recomendaba el Admin. hoy le he vuelto a enviar el siguiente mail al Sr. Puigcercòs:

Bon dia, Sr Puigcercòs,

Ja fa unes setmanes que em vaig posar en contacte amb vostè per conèixer la seva opinió sobre la supressió de l'Impost de Successions.

En un paràgraf dels seus comentaris, em comenta: "Ara mateix, la capacitat del Parlament de Catalunya de regular alguns aspectes d’aquest impost, com les tarifes i el parentiu, que impliqui una reducció considerable de la seva recaptació, pel principi de prudència que ha de tenir tot governant, queda totalment supeditada, i per tanta ajornada fins a l’aprovació d’un nou sistema de finançament... "

Per tant, ara que vostès disposen de tota la capacitat a què fa menció l’esmenta’t paràgraf, no creu vostè que ja no cal ajornar més cap decisió en el sentit que li demanem, doncs ja tenim el millor sistema de finançament possible, molt millorat gràcies a ERC ?

Per tant esperem l’aplicació d’una reducció del 99% de l´Impost de Successions per a cònjuges, ascendents i descendents directes amb efectes immediats o, si més no, amb efectes 1 de gener de 2.009, coincidint amb el nou sistema de finançament, doncs ja portem prou anys de retard amb respecte a les altres comunitats, concretament des de 2.003 en el qual es van començar a aplicar aquestes reduccions a les altres comunitats (primer any del Govern d´Entesa, en el que ERC ocupa un lloc important).

Què pensen fer a partir d'ara respecte a aquest impost?

Agraïda per endavant per la seva resposta, rebi una cordial salutació,

En cuanto tenga respuesta, la pongo aquí.
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Admin Dt 14 Jul 2009, 10:44

Més que el temps, ho hauria de dir el Sr. Puigcercós. Si esperem que ens ho digui el temps i no els hi recordem, cal que esperem asseguts.

Es el moment de continuar la correspondència en el punt on es va deixar i recordar-li que ara disposa de tota la capacitat a la que feia esment en aquest paràgraf "Ara mateix, la capacitat del Parlament de Catalunya de regular alguns aspectes d'aquest impost, com les tarifes i el parentiu, que impliqui una reducció considerable de la seva recaptació, pel principi de prudència que ha de tenir tot governant, queda totalment supeditada i per tant ajornada fins a l'aprovació d'un nou sistema de finançament" i que no cal ajornar més cap decisió en el sentit que li demanem, doncs ja tenim el millor sistema de finançament possible, molt millorat gràcies a ERC i per tant esperem l'aplicació d'una reducció del 99% de l'impost per a cònjuges, ascendents i descendents directes amb efectes immediats o, si més no, amb efectes 1 de gener de 2.009, coincidint amb el nou sistema de finançament, doncs ja portem prou anys de retard amb respecte a les altres comunitats, concretament des del 2.003 en que es van començar a aplicar aquestes reduccions a les altres comunitats (primer any de govern del primer tripartit).
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  jordibonet Dv 12 Jun 2009, 10:53

Montser escrigué:Hay un dato curioso, fijaos que responde que en el Congreso de los Diputados, darían apoyo, pero no contesta lo que harían o harán en el Parlament de Catalunya. Aquí ya debe saber que lo ha presentado CiU, y no dice lo que van a hacer, porque supongo que votarán en contra. Ya lo veremos.

Hombre, de la lectura del parrafo que reproduzco al pié, yo creo que si que viene a decir que NO, ahora, sin decir directamente que NO que quedaría muy feo. Ahora bien, yo cambiaría "capacitat" por "voluntat", ya que para mi no es que no puedan, es que no quieren.

Ara mateix, la capacitat del Parlament de Catalunya de regular alguns aspectes d'aquest impost, com les tarifes i el parentiu, que impliqui una reducció considerable de la seva recaptació, pel principi de prudència que ha de tenir tot governant, queda totalment supeditada i per tant ajornada fins a l'aprovació d'un nou sistema de finançament
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Montser Dv 12 Jun 2009, 10:43

Hay un dato curioso, fijaos que responde que en el Congreso de los Diputados, darían apoyo, pero no contesta lo que harían o harán en el Parlament de Catalunya. Aquí ya debe saber que lo ha presentado CiU, y no dice lo que van a hacer, porque supongo que votarán en contra. Ya lo veremos.
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  corneli Dv 12 Jun 2009, 10:10

Sembla doncs que la estratègia de ERC és clara: si a Madrid es decideix per la supressió, ERC hi donarà suport; en cas contrari, res de res. El que es vol (amb la supressió des de Madrid) es que Madrid compensi a la Generalitat (i a la resta de Comunitats) per la reducció d'ingressos que la supressió del ISD suposaria.

En la meva opinió tot això son tripijocs polítics, perque el que és cert es que els catalans segim sofrint el ISD mentre el Sr Puigcercòs i altres representants polítics (no, per cert, el conseller d'Economía Sr. Castells) sembla que "reconeixen" l'injusticia d'aquest impost. A això se li diu cinisme (i considerar a la gent, els que els voten, estúpids) ja que al Parlament de Catalunya també es pot fer feina !! O que potser no s'ha fet així a d'altres Comunitats ?

Per tot plegat penso que iniciatives com la nostra, des de la ciutadanía, no sols són justes sinó que, pel mateix preu, dignifiquen la democràcia. Endavant que ho aconseguirem !

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty RESPUESTA MAIL PUIGCERCÒS

Missatge  Montser Dv 12 Jun 2009, 08:38

Recibido ayer:

En el meu anterior correu t'explicava les modificacions que ha impulsat en els darrers anys de govern catalanista i d'esquerres en l'impost de successions i donacions i la línia de modificacions que s'estava preparant. Així la modificació de les tarifes en les donacions preparava al terreny de la futura modificació de l'impost de successions ja que les tarifes d'aquests dos fets imposables han estat les mateixes.

La precarietat de l'actual sistema de finançament, l'actual situació de crisi i una hipotètica supressió d'aquest per part del Govern de l'Estat han aturat la modificació de la part de successions que el govern tenia preparada.

Cal tenir en compte que aquest és un impost cedit i per tant la seva titularitat continua en mans de l'estat. La supressió d'aquest impost està en mans del Congres de Diputats i en el cas que es plantegés aquesta possibilitat nosaltres hi donaríem suport.

Actualment però sembla que el govern espanyol està treballant la possibilitat de fer una regulació mínima d'aquest impost per a totes les CA i deixar la resta en mans de les CA. Si aquesta línia de treball es consolidés, les CA que tenen actualment la tarifa reduïda a zero haurien repensar la seva regulació.

Ara mateix, la capacitat del Parlament de Catalunya de regular alguns aspectes d'aquest impost, com les tarifes i el parentiu, que impliqui una reducció considerable de la seva recaptació, pel principi de prudència que ha de tenir tot governant, queda totalment supeditada i per tant ajornada fins a l'aprovació d'un nou sistema de finançament que encara resta pendent per la manca de voluntat del Govern del PSOE i la incapacitat del PSC per aconseguir vèncer la resistència del PSOE a aplicar el sistema de finançament contemplat a l'Estatut.


Esperant haver respost les seves preguntes aquest cop

Atentament,


Joan Puigcercós
President
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Montser Dt 09 Jun 2009, 10:40

Enviado hoy, cuando tenga respuesta os informo.

Agraïda per la seva resposta, em torno a posar en contacte amb Vostè, perquè no, Sr. Puigcercòs, no m'ha respost Vostè a les meves preguntes.

Vostè m'indica la modificació en la tarifa de l'Impost de Donacions, que ja coneixia, però les meves preguntes feien referència a l'Impost de Successions.

Jo voldria conèixer la posició del seu partit davant de la pràctica supressió de l'Impost de Successions entre cònjuges i fills, igual com han fet en altres Comunitats Autònomes. És a dir, si es presenta un Avantprojecte de llei en el Parlament de Catalunya, per a la pràctica supressió de l'Impost de Successions, què votaran vostès?

El passat mes de maig, ERC en el debat de política general en el Congrés dels Diputats, va donar suport a la moció presentada per CiU de supressió de l'Impost de Successions. És de suposar que ERC donarà també suport en el Parlament de Catalunya davant d'una proposta similar? O és diferent el que vostès voten a Madrid i el que voten a Catalunya?

Fins i tot en TVE en el programa "Tinc una pregunta per a Vostè" davant de la pregunta formulada al Sr. Joan Ridao sobre l'Impost de Successions a Catalunya, va contestar que actualment no tenia sentit perquè "la majoria de famílies que acaben pagant l'Impost són les classes mitjanes" i que es produeix una competència deslleial entre Comunitats Autònomes", i va dir " davant d'aquesta circumstància , nosaltres som partidaris de suprimir aquest Impost".

En espera de la seva resposta, rebi una cordial salutació,
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS Empty Re: NUEVO MAIL A JOAN PUIGCERCÒS

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum