Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Problemes d'identificació més frequents

Ir abajo

Problemes d'identificació més frequents Empty Problemes d'identificació més frequents

Missatge  Admin Ds 18 Set 2010, 19:14

- He oblidat la meva contrasenya.

Solució: A la pàgina d'identificació, on cal introduir el nom d'usuari i contrasenya, faci clic sobre la línia que diu "He oblidat la meva contrasenya" que es troba sota la casella "Contrasenya". Se li demanarà que introdueixi el seu nom d'usuari i la seva adreça de correu electrònic, en la que rebrà un correu automàtic amb una nova contrasenya.
Li recomanem que quan s'hagi tornat a identificar al Fòrum amb la nova contrasenya rebuda , la canvii per una altra que li sigui fàcil de recordar, fent clic sobre el menú de la part superior
Perfil.


- M'he registrat però després no puc identificar-me com usuari, no em reconeix.

Causa: No és suficient amb donar les dades que es demanen al fer clic a Registrar-se.

Solució: Tal como s'indica abans d'introduir les seves dades de registre, un cop introduïdes cal que segueixi les instruccions del correu automàtic que rebrà del Fòrum, per tal de completar tot el procés de registre.

Consulti, si ho desitja, l'apartat "Problemes més usuals en el procés de registre" .


DAVANT QUALSEVOL DUBTE, PROBLEMA O INCIDÈNCIA, CONSULTI LES FAQ O CONTACTI'NS FENT CLIC AQUÍ
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum