Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

2 participantes

Ir abajo

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ. Empty Re: DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

Missatge  jordibonet Dv 04 Jun 2010, 09:45

Sitgetà escrigué:

Hola Jordi! qué tal? aprofito per saludar-te de nou.

Donar-te les gràcies pel teu interès i la teva informació. El que succeeix és que cap és hereu encara perquè com he dit està tot en el jujtat. La familia no som culpables d´aquesta demora; i per tant, és totalment injusta la situació. I fins i tot entenc que il.legal i no sóc cap advocat. Hi ha un motiu de força major aliena a nosaltres i hauria d´haver una connexió Jutjats i Tributs.

El tema de la retroactivitat no deixa clar un cas com el nostre. Nosaltres no hem demanat pròrrogues essent hereus. Segons la justicia encara no n´hi ha. Per això no ho tenia clar. Si la nova reforma és a l´acceptació de l´herència o en el moment de la mort del oncle.

Espero que pugui tenir més respostes.

Moltes gràcies Jordi.

Abans de res retornar-te la meva mes cordial salutació.

I jo ja entenc que no hi teniu cap culpa, però per desgràcia en tot plegat mana la data de defunció i no la de la acceptació o recepció efectiva de la herència, ara, ja saps que jo no soc de "lletres", així que tant de bó que m'equivoqui.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ. Empty Re: DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

Missatge  Sitgetà Dj 03 Jun 2010, 23:33

jordibonet escrigué:Per part meva l'unic que et puc dir es que no hi ha cap retroactivitat prevista en l'aplicació de la reducció de 275.000 eur. als majors de 75 anys, així que tret de que el germà del tiet tingui reconeguda una invalidesa del 33% o mes, poca cosa podreu fer.

El tema del àmbit judicial el deixo per els/les forers/foreres experts en l'assumpte


Hola Jordi! qué tal? aprofito per saludar-te de nou.

Donar-te les gràcies pel teu interès i la teva informació. El que succeeix és que cap és hereu encara perquè com he dit està tot en el jujtat. La familia no som culpables d´aquesta demora; i per tant, és totalment injusta la situació. I fins i tot entenc que il.legal i no sóc cap advocat. Hi ha un motiu de força major aliena a nosaltres i hauria d´haver una connexió Jutjats i Tributs.

El tema de la retroactivitat no deixa clar un cas com el nostre. Nosaltres no hem demanat pròrrogues essent hereus. Segons la justicia encara no n´hi ha. Per això no ho tenia clar. Si la nova reforma és a l´acceptació de l´herència o en el moment de la mort del oncle.

Espero que pugui tenir més respostes.

Moltes gràcies Jordi.

Sitgetà

Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 13/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ. Empty Re: DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

Missatge  jordibonet Dj 03 Jun 2010, 10:11

Per part meva l'unic que et puc dir es que no hi ha cap retroactivitat prevista en l'aplicació de la reducció de 275.000 eur. als majors de 75 anys, així que tret de que el germà del tiet tingui reconeguda una invalidesa del 33% o mes, poca cosa podreu fer.

El tema del àmbit judicial el deixo per els/les forers/foreres experts en l'assumpte
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ. Empty DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

Missatge  Sitgetà Dc 02 Jun 2010, 23:34

I per això amb el que encapçalo el tema, necessito una mica d´informació perquè és una verdadera vergonya com es juga amb els diners dels ciutadans. Que diferent seria si tot el Govern i estaments oficials haguèssin de tractar els seus propis interessos particulars en un cas com el nostre.

El nostre oncle va morir fa ja quasi bé 15 mesos i no li va donar temps a fer testament. Concretament a mi em va dir personalment que tot seria pels nebots (no tenia fills i estava sol) i que ho pensava elevar a testament. No li va donar temps perquè en pocs dies morí.

Cal dir que com hi ha un germà viu, l´herència seguint el curs legal serà d´una part per ell i dues més (dels altres 2 germans morts) a repartir entre els nebots. Això ho tenim clar.

Al no haver-hi testament tot va passar al jutjat de El Vendrell des de fa més d´un any. Per tant, inexplicablement per culpa de tercers, encara no ho tenim arreglat. Per una banda varem tenir que demanar, en el seu dia, un ajornament més de sis mesos, amb els corresponents interessos, i ara al haver passat més d´un any pot ser molt més carregòs.

La primera pregunta que tinc és si essent culpable un jutjat del retard de la declaració d´hereus, haurem de passar per el tub o bé cal que agafem un advocat i anem si cal al suprem?. O bé on ens podem queixar. De fet he escrit al Montilla un munt de cops; i el cap de Gabinet em diu que el tema dels jujats no competen al 100% a la Generalitat!!!!! Déu! ja només mancava això. He escrit tambè a Tributs.. i es clar, como no són els seus diners doncs em contesten de tot menys el que els pregunto. Ës que considero que és una injusticia total!! Tenim pendent de resposta el Sindic de Greuges.

La segona pregunta que tinc és si ens podem acollir a la nova reforma del 2010 (que de fet éstà bastant mancada de tot; la veritat) donat que -de moment- ningú ha pogut acceptar l´herència perquè encara no hi ha declaració d´hereus feta. De fet el germà viu té més de 75 anys i crec que pot ser l´únic que si pot acollir-se a la nova reforma, crec que si que té un descompte més sustancial. Sempre i quan puguem entrar dins del 2010.

Si algú em posa una mica de llum us ho agrairè. He estat un temps sense entrar per aquí per temes de salud familiars i vaig una mica perdut. He deixat passar el temps per manca del mateix i ara toca reaccionar. No podem més. I no sabem encara quan de temps trigaran més...

Moltes gràcies per tot! i moltes salutacions a tothom.

Sitgetà

Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 13/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ. Empty Re: DES DE FA 15 MESOS EL JUTJAT DEL VENDRELL TE PENDENT LA DECLARACIÓ D´HEREUS I ELS INTERESSOS CORREN!! NECESSITO INFORMACIÓ.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum