Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17/12/2009 - Opinió - Passa-ho - Si jo fos un enrotllat (oficial)

Ir abajo

17/12/2009 - Opinió - Passa-ho - Si jo fos un enrotllat (oficial) Empty 17/12/2009 - Opinió - Passa-ho - Si jo fos un enrotllat (oficial)

Missatge  Montser Dj 17 Des 2009, 09:20

AVUI
Opinió
Passa-ho
Si jo fos un enrotllat (oficial)
Publicat 17/12/2009. També Edició impresa
Iu Forn. Periodista

Si jo fos un enrotllat (oficial), ara estaria a Tòquio menjant sushi (o a les Illes Escrot menjant florolos). Però no, els enrotllats oficials ara som a Lanzarote donant suport a Aminatu Haidar, a la seva lluita i a l’autodeterminació del Sàhara, encara que fins fa dos dies jo ni sabés qui era Haidar, ni quina era la seva lluita i que a mi no només em repugnen les autodeterminacions, sinó que ni he mogut un dit a favor d’un Estatut de fireta.

Si jo fos un enrotllat (oficial) ja tenim clar que no estaria a Tòquio ni a les illes Escrot sinó a Lanzarote, però amb un peu a la cimera del clima de Copenhaguen. Com que només hi ha 23.000 observadors i activistes d’ONGs, 11.500 delegats enviats pels governs, 7.400 funcionaris de l’ONU i d’agents de seguretat, 3.500 periodistes i ni-se-sap-quants participants a la ja clàssica cimera alternativa, la meva presència seria im-pres-cin-di-ble. I, amb una miqueta de sort, les meves ulleres de pasta apareixerien en una foto sis files darrere de Bono (el cantant, no el nacionalcatòlic).

Si jo fos un enrotllat (oficial) defensaria que, si els teus pares al morir et deixen el pis on han enterrat els estalvis de tota una vida pencant i tu te l’has de vendre per pagar l’impost de successions, doncs res, renuncies al pis i tema resolt. És clar, com que molts enrotllats (oficials) som de casa bona i, o bé tenim societats, o bé tenim advocats que ens fan fer donacions en vida, ens sua un peu que existeixi aquest impost.

I si fos un enrotllat (oficial) defensaria els toros, no perquè m’agradin o deixin d’agradar-me, sinó perquè com que el Serrat i el Sabina hi van, coi, jo amb ells, oi? I si fos un enrotllat (oficial) m’entretindria en apassionants debats com el dels crucifixos a l’escola oblidant-me d’altres com el dels abusos a menors. Vaja, que no és gens fàcil ser un enrotllat (oficial), no troba?

Llegir aquí: http://www.avui.cat/cat/notices/2009/12/si_jo_fos_un_enrotllat_oficial_81626.php

http://paper.avui.cat/ultima/detail.php?id=180304
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum