Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

25/11/2009 - Opinió - La guerra de la successió

Ir abajo

25/11/2009  - Opinió - La guerra de la successió Empty 25/11/2009 - Opinió - La guerra de la successió

Missatge  Montser Dc 25 Nov 2009, 08:03

AVUI.CAT
Opinió
La guerra de la successió
Publicado 25/11/2009. También en Edición impresa, pàgina 56.
Empar Moliner

M’emociona veure cada dia les noves opinions dels polítics sobre l’impost de successions. Ara en Mas ha albirat el clamor popular dels catalans que es pregunten per què ells l’han de pagar i en canvi els altres súbdits dels monarques espanyols no, i, sempre amatent, ha promès que l’abolirà. Mentrestant, l’Herrera diu que és un impost per a rics. (Suposo que també li agrada que els catalans paguem més per les autopistes que els espanyols, perquè qui va per l’autopista és ric).

Jo no em dic Elionor de Borbó: l’única cosa que podria heretar són deutes. Però espero que si em moro i deixo en herència uns drets d’autor, els meus hereus no s’hauran de vendre un ronyó per cobrar-los. El que passa és que, posats a canviar la llei, es podria canviar perquè tothom tingués el dret de deixar l’herència a qui li donés la gana sense cap tallafocs legal. Una cosa és que uns pares tinguin l’obligació de mantenir els fills fins que són majors d’edat. Però per què uns pares estan obligats a deixar una part de l’herència –la legítima– als hereus, si no els ve de gust i prefereixen deixar-me-la tota sencera a mi?

Vaig fer testament quan no tenia una filla i no m’havia casat a Las Vegas. I això vol dir que vaig esperar el notari tres hores, vaig escoltar durant un minut com llegia un document en la llengua d’Iker Casillas i vaig pagar. Però no vaig poder evitar la qüestió aquesta de la legítima. Els meus hereus eren els meus ascendents i els corresponia la legítima (per molt que jo fes testament justament per evitar-ho).

Per molt desheretada que estigui Paris Hilton, li correspon la legítima, que no deu ser minsa. Vejam, per què els meus parents tarambanes s’han de poder pagar un festival de gambes i llagostes espectaculars al Rías de Galicia amb els meus drets d’autor quan traspassi, si ara que sóc viva no em fan la pilota llegint-me?

Leer aquí: http://www.avui.cat/cat/notices/2009/11/la_guerra_de_la_successio_79248.php
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum