Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

31/10/2009 - Opinió - Per incoherent, jo

Ir abajo

31/10/2009 - Opinió - Per incoherent, jo Empty 31/10/2009 - Opinió - Per incoherent, jo

Missatge  Montser Ds 31 Oct 2009, 08:27

AVUI.CAT
Opinió
Per incoherent, jo
Publicada 31/10/2009
Albert Om

..../....

Cafè per a tots

El cafè per a tots és el gran resum de l’Espanya de les autonomies. Consisteix –per si algun marcià acaba d’aterrar a casa nostra i està llegint l’AVUI– que cosa que demana Catalunya, o no se li dóna o bé si se li dóna també es concedeix automàticament a la resta de comunitats, encara que a aquestes ni tan sols els hagi passat pel cap si la volen o no. Doncs bé, de tant sentir aquesta musiqueta sembla que se’ns ha enganxat la cançó. Últimament, som els catalans els que reclamem cafè per tots. En l’impost de successions, per exemple. Un dels arguments que més es fan servir a Catalunya per justificar la supressió d’aquest tribut és que és una discriminació respecte a altres comunitats de l’Estat, com Madrid o el País Valencià, que no l’han de pagar. Tant temps fent pedagogia de la diferència com perquè ara el gran element per eliminar l’impost de successions sigui que volem ser com els madrilenys o com els valencians. Si s’ha d’eliminar l’impost de successions, que sigui perquè és injust, no perquè és diferent. La setmana passada, amb l’aprovació dels pressupostos de l’Estat, va passar tres quarts del mateix. Des de Catalunya, vam començar a criticar les concessions que el govern de Zapatero havia fet al PNB perquè donés suport als comptes per al 2010. Els bascos, sí, i nosaltres, no. Els bascos, sí, i nosaltres, no. La cançoneta de sempre que no porta enlloc. Mentre Catalunya es continuï queixant dels privilegis del País Basc, Extremadura tindrà tot el dret a protestar pels de Catalunya.

..../....

Leer aquí: http://www.avui.cat/cat/notices/2009/10/per_incoherent_jo_76501.php
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum