Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar.

2 participantes

Ir abajo

Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar. Empty Moltes gràcies, ho tindré en compte per a properes vegades.

Missatge  EvilaM Dj 23 Jul 2009, 10:54

Admin escrigué:Penseu que algú pot llegir això? Jo he pogut, però amb molts esforços.
Per si no sabeu com arreglar-ho, us ho explico.
Editeu el post i a tot arreu on posa size=9 poseu size=14, per exemple.
Si no veieu aquests paràmetres que dic, seleccioneu tot l'escrit i utilitzeu el botó de canviar de mida (conté dues A).
Si tot i amb això no ho aconseguiu, m'ho dieu i ja us ho arreglaré.

Això es degut a haver copiat d'un altre programa i enganxat directament a la pàgina d'edició del Fòrum.
Quan es copien coses d'un altre lloc, si no es te clar com quedarà al Fòrum, recomano enganxar-ho primer sobre el "Bloc de notas" (Llibreta), amb el que desapareix el format original i després copiar del Bloc de Notas a la pàgina d'edició del Fòrum.

EvilaM

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar. Empty Re: Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar.

Missatge  Admin Dc 22 Jul 2009, 23:48

Penseu que algú pot llegir això? Jo he pogut, però amb molts esforços.
Per si no sabeu com arreglar-ho, us ho explico.
Editeu el post i a tot arreu on posa size=9 poseu size=14, per exemple.
Si no veieu aquests paràmetres que dic, seleccioneu tot l'escrit i utilitzeu el botó de canviar de mida (conté dues A).
Si tot i amb això no ho aconseguiu, m'ho dieu i ja us ho arreglaré.

Això es degut a haver copiat d'un altre programa i enganxat directament a la pàgina d'edició del Fòrum.
Quan es copien coses d'un altre lloc, si no es te clar com quedarà al Fòrum, recomano enganxar-ho primer sobre el "Bloc de notas" (Llibreta), amb el que desapareix el format original i després copiar del Bloc de Notas a la pàgina d'edició del Fòrum.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar. Empty Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar.

Missatge  EvilaM Dc 22 Jul 2009, 22:16

Bon dia.

Després que darrerament els hagi enviat algunes cartes, totes elles amb l’extensió deguda, que no han estimat convenient publicar, vull fer un esment especial a la que els vaig trametre el passat dia 7 de Juliol amb el títol “Herencias e Impuestos” en resposta a la que publicaven aquell mateix dia amb el mateix títol enviada pel Sr. Franquesa; a la vista de les dues cartes que publiquen en el seu diari de data 11 de Juliol, una per cert amb el mateix titular (Sr. Jordi Troy) i l’altre “Ahorros y Biemes” del Sr. Josep Pagés, que són també una resposta com la de la meva carta del dia 7, he arribat al convenciment que per un o altre motiu no que no em sé imaginar no pensen publicar cap carta de les que els faci arribar a la seva redacció (això no vol dir que no sigui del tot conscient que no tenen per què publicar-ne cap si no compleixen les normatives establertes o bé no les creuen interessants per sortir al seu diari). De veritat que em sap molt greu haver hagut d’arribar a aquesta conclusió després de ser durant força anys subscriptor de La Vanguardia ja que és el diari que més m’agrada per la seva objectivitat, pluralitat i mesura, i que a més des de petit he vist sempre a casa meva per què és el que llegia (i segueix llegint als seus 90 anys) el meu pare. Per concloure els vull dir que fa pocs dies he renovat la meva subscripció, per primera vegada en condició de jubilat pensionista, però vist el què els exposo quan acabi aquesta subscripció penso plantejar-me molt seriosament si la renovo o bé, amb tot el greu del món, m’haig de donar d’alta de qualsevol altre diari.

Molt atentament.

E.V.

NOTA: Editat a petició de l'usuari per ometre dades personals, recordem que cada usuari pot editar els seus propis posts clicant en el botó edit, també pot eliminar-los, encara que en aquest cas només ho podrà fer quan no hi hagi respost un altre forer.

EvilaM

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 03/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar. Empty Re: Carta tramesa a La Vanguardia i que no van publicar.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum