Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

23/12/2010 - Opinió - El lector escriu - Impost solidari

Ir abajo

23/12/2010 - Opinió - El lector escriu - Impost solidari Empty 23/12/2010 - Opinió - El lector escriu - Impost solidari

Missatge  Montser Dj 23 Des 2010, 10:57

AVUI
Opinió
El lector escriu
Impost solidari
Publicat 23/12/2010
ARITZ CIRBIAN
Barcelona

Diumenge passat, la cadena Intereconomía va fer la seva pròpia marató solidària contra l'atur amb una recaptació d'uns 700.000 euros, i això els va omplir d'orgull solidari. El mateix dia els catalans vam donar més de deu vegades la xifra d'Intereconomía (més de 7 milions d'euros) perquè la Fundació la Marató de TV3, la televisió pública de Catalunya, els invertís a investigar les malalties i lesions medul·lars i cerebrals. I això ens va omplir d'orgull solidari. Fins aquest any 2010, perquè és possible que el nou Parlament la derogui, gràcies a l'impost de successions. A Catalunya es recaptaven almenys 100 vegades més del que va recaptar La marató de TV3. Sí, ho han entès bé: 700 milions d'euros. I jo em pregunto: on és l'orgull solidari d'aquest 5% més ric de la nostra societat, que des d'aquest any 2010 són els únics que paguen aquest impost, i que tantes ganes tenen de fer-lo desaparèixer? S'adonen de quantes polítiques socials, quanta investigació i desenvolupament, quanta cultura, quanta inversió podríem mantenir si cada any recaptéssim 100 vegades el que va recaptar La marató? Jo me n'he adonat, i no vull veure com desapareix.

Publicat a

* Avui 23-12-2010 Pàgina 24

Llegir aquí: http://www.avui.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/348197-impost-solidari.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum