Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

05/10/2010 - Opinió - El lector escriu - Jo no el votaria, però... - Pere Serra Vilas

Ir abajo

05/10/2010 - Opinió - El lector escriu - Jo no el votaria, però... - Pere Serra Vilas Empty 05/10/2010 - Opinió - El lector escriu - Jo no el votaria, però... - Pere Serra Vilas

Missatge  Montser Dt 05 Oct 2010, 08:46

AVUI
Opinió
El lector escriu
Jo no el votaria, però...
Publicat 05/10/2010
PERE SERRA VILAS
Tarragona

En circumstàncies normals, jo no votaria el Sr. Mas (CiU), però el fet d'abolir l'impost de successions i donacions, tal com ha promès que faria, en el cas de ser proclamat president de la Generalitat de Catalunya, m'ha fet canviar d'opinió: sí que el votaré.

El nostre govern vol ignorar les tribulacions, penalitats i sacrificis per les quals varen haver de passar les famílies —generalment de condició humil— per poder comprar un habitatge propi i gaudir-ne i el dia de demà poder-lo donar a la seva descendència de la manera que creguessin més convenient.

Però com que no n'hi va haver prou amb la suor i les llàgrimes dels nostres avantpassats, ara es vol que els legítims hereus d'aquells abnegats pares hagin de satisfer quantitats inassolibles; i tots sabem què vol dir això...

Esperem que la ciutadania prengui nota d'aquest fet i voti en conseqüència, perquè, com he dit més amunt, milers de famílies que viuen a Catalunya s'hi juguen el ser o no ser.

Publicat a

* Avui 05-10-2010 Pàgina 20

Llegir aquí: http://avui.elpunt.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/312005-jo-no-el-votaria-pero.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum