Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Només tocant la butxaca...

4 participantes

Ir abajo

Només tocant la butxaca... Empty Publicitat als autobusos

Missatge  ROSA RAUSA BESTUE Dj 14 Maig 2009, 15:57

Ha estat una pensada excel.lent. Jo també em comprometo amb 30 Euros. Ja informareu.

ROSA RAUSA BESTUE

Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Només tocant la butxaca... Empty TOCANT LA BUTXACA

Missatge  albada Dc 13 Maig 2009, 18:31

Estoy de acuerdo que se tiene que hacer algo. Me parece fenomenal lo de los autobuses para empezar. ¿ Cómo hacemos para recaudar dinero ?. Me comprometo a dar 30 €.
albada
albada

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 26/02/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

Només tocant la butxaca... Empty Re: Només tocant la butxaca...

Missatge  jordibonet Dc 13 Maig 2009, 18:23

No es una mesura viable per la majoría de nosaltres que tenim els pares ja molt grans, en el meu cas els meus pares ja tenen 87 i 85 anys, i encara que els hi fà molta ràbia que els triparits es puguien emportar un terc del patrimoni, tenen por a tot, i per tant fora de retocs en el testament per optimitzar un xic la cosa, poca cosa mes estàn disposats a fer.

El que hem de fer es lluitar per la supressió o com a mínim una profunda profundísima reforma, ja sigui amb els triparits o amb uns altres, día a día anem guanyant adhesions, i aixó que de moment anem funcionant amb una economia pitjor que la d'una guerrilla.

Per tant, mes que TOCANT LA BUTXACA, crec que el que hem de fer es RASCAR-NOS LA BUTXACA i contribuïr a les futures actuacions que portem a terme, de moment no podem obrir un compte ja que no estem constituits com associació, però igualment hi-han altres maneres que s'ens puguin fer arribar donatius per invertir-los en accions impactants. De fet penseu que som quasi 1.400 adherits, només que posesim 10 euros ca d'un, podríem posar anuncis durant un mes a 2 o 3 autobusos per cada capital de provincia (catalana, es clar, encara que potser sería una mesura que tendría ressó mediatic posar-ne 1 a Madrid mateix).

El problema es que les classes mitjanes catalanes erem silencioses, però crec que la nostra veu es comença a sentir, de moment sembla que ni ens volen ni escoltar ni molt menys debatre amb nosaltres, però temps al temps, potser per alguns de nosaltres serà tard, pero com a mínim estaré content si ho puc deixar arreglat per als meus hereus quan estigui "criando malvas".
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Només tocant la butxaca... Empty Només tocant la butxaca...

Missatge  moltcansat Dc 13 Maig 2009, 18:02

Per molt trist que sigui, l´ISD és un impost fàcil de mantenir, i més en temps de crisi com el que vivim. L´Estat té la posició guanyada: "És un impost que grava l´herència dels rics i té una funció social" D´aquí és difícil terure´ls, encara que sapiguem que l´argumentació és totalment falsa. L´únic que pot donar algun resultat -si és que en dóna-, tal i com vaig dir fa una temporada, és tocar-los la butxaca: diners fora de Catalunya, diners al calaix, tancament de comptes a les caixes, amenaces de deslocalització fiscal, etc....No hi veig altre camí. La resta em sembla exercir de "català emprenyat" però poca cosa més. A la fi, fer "pressing", i deixar de lamentar-se. El mes que ve he de passar per Bilbao i hi obriré compte corrent.

moltcansat

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 06/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Només tocant la butxaca... Empty Re: Només tocant la butxaca...

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum