Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

4 participantes

Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty Re: El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  miore Dg 29 Nov 2009, 12:57

Ben emprenyat.
Puedes encontrar esa información en el indice del foro donde pone posicionamiento de los partidos políticos

Intento dejarte el enlace a esa página
https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/posicionament-dels-partits-politics-a-catalunya-posicionamiento-de-los-partidos-politicos-en-cataluna-f4/
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty Re: El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  ben emprenyat Dg 29 Nov 2009, 12:56

Cesc moltes gràcies per la teva resposta. Està clar que sóc un pèl "novato" i necessito més info...a llegir!

cesc escrigué:Em sembla que els que llegim a diari el foro i estem força informats tots ja tenim mes que clar el nostre vot de cara l´any vinent.
Jo segueixo sense creurem res de res del tripartit.

ben emprenyat

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 29/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty Re: El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  ben emprenyat Dg 29 Nov 2009, 12:41

Moltes gràcies per la teva resposta "coca 67" així ho feré. Encara que penso que dir les coses pel seu nom i per tant dir quins partits es comprometen amb això i quins no, no es fer propaganda sino explicar dades ben objectives.
De totes maneres el més important és que és motiu d'esperança veure que som més d'un els que hem elegit aquest camí.

coca 67 escrigué:dons ho tens bastant fàcil,nomes obre un diari i ho veuràs,jo des de aquest foro no puc fer propaganda de cap partit politic,pero ja tinc molt clar el meu vot.
un cop hi hagi un canvi de govern i el treguin ,si torna entrar el tripartit,no el reinstauraran,recordem l'ecotaxa balear o aquest mateix impost a les balears,seria com reconstruir de nou el mur de berlin.

ben emprenyat

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 29/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty Re: El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  cesc Dg 29 Nov 2009, 12:32

Em sembla que els que llegim a diari el foro i estem força informats tots ja tenim mes que clar el nostre vot de cara l´any vinent.
Jo segueixo sense creurem res de res del tripartit.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty el teu vot

Missatge  coca 67 Dg 29 Nov 2009, 12:09

dons ho tens bastant fàcil,nomes obre un diari i ho veuràs,jo des de aquest foro no puc fer propaganda de cap partit politic,pero ja tinc molt clar el meu vot.
un cop hi hagi un canvi de govern i el treguin ,si torna entrar el tripartit,no el reinstauraran,recordem l'ecotaxa balear o aquest mateix impost a les balears,seria com reconstruir de nou el mur de berlin.
coca 67
coca 67

Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 23/07/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  ben emprenyat Dg 29 Nov 2009, 11:11

La resta solen ser punyetes. Ens intenten distreure amb altres temes, pero l'únic important és que volen els nostres calés per poder sustentar el seu poder.
Em sap greu no tenir en compte res més, però aquest és el pacte, el que estic dispossat a sacrificar per resoldre aquest vergonyós problema. Espero que el missatge sigui ben clar per aquelles que vulguin el meu vot.
¿sabeu quin és el partit polític que prometi això en aquests moments?

ben emprenyat

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 29/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament. Empty Re: El meu compromís: només votaré al partit que elimini (o baixar-99%) el ISD de cop i inmediatament.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum