Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20/10/2008 - El lector opina - Impost de successions

20/10/2008 - El lector opina - Impost de successions Empty 20/10/2008 - El lector opina - Impost de successions

Missatge  Admin Dl 27 Oct 2008, 19:42

La Vanguardia - El lector opina
Publicado el 20/10/2008

Impost de successions
EULOGI VILA
Barcelona

Després de llegir les nombroses cartes que darrerament han publicat sobre aquest impost, amb la totalitat
de les quals estic completament d'acord, voldria afegir-hi unes petites reflexions.

Segons el meu parer, més que a un impost, al que ens sotmet el Govern de la Generalitat de Catalunya és a
una mena d'espoliació escandalosa. Com s'ha d'entendre, si no, que al final de l'existència dels catalans
que en el decurs de la seva vida, amb molta força de voluntat i a vegades també amb notable sacrifici,
han aconseguit estalviar una certa quantitat de diners o bé adquirir en propietat algun immoble - pagant
sempre de forma rigorosa en tots els casos i sense excepció els impostos corresponents any rera any-, el
Govern de la Generalitat de Catalunya s'acarnissi sobre aquests béns de manera que força vegades provoca
que els legítims hereus no tinguin la capacitat econòmica que se'ls exigeix per gaudir-ne com els
correspondria perquè no poden pagar aquest maleït impost de successions (espoliació oficial descarada per
duplicitat d'impostos sobre un mateix concepte).

Vull mostrar la meva total adhesió a la proposta llançada en aquesta mateixa secció per Carme Nogué, de
Barcelona, el passat 13 d'octubre: la creació d'una associació des d'on els catalans ens poguéssim fer
escoltar d'una vegada per tots els nostres polítics, que només ho fan quan s'apropa el moment d'anar a
les urnes perquè aleshores s'hi juguen les garrofes.

http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20081020/53563370956.html
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt