Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

05/12/2007 - El lector opina - Impost de successions - Josep M. Gumà

Ir abajo

05/12/2007 - El lector opina - Impost de successions - Josep M. Gumà Empty 05/12/2007 - El lector opina - Impost de successions - Josep M. Gumà

Missatge  Admin Dl 27 Oct 2008, 18:55

La Vanguardia - El lector opina
Publicado el 5/12/2007

Impost de successions
JOSEP M. GUMÀ
Igualada

Fa dos anys va morir el pare i per evitar-se posteriorment una segona successió va decidir deixar
l'herència al fill i posar l'esposa com usufructuaria. La casa era dels meus besavis, desprès del meus
avis i ara hi viu la meva mare.

L'impost que es va haver de pagar fa dos anys va ser de 34.000 euros! La meva mare cobra una pensió
mínima i si no m'haguès fet càrrec d'aquesta quantitat ella hauria hagut de vendre la casa per pagar-ho,
ja que ella sola ni tan sols podria mantenir la casa (despeses corrents, IBI, impostos, etc.).

El càlcul de l'import a pagar me'l van fer a la mateixa notaria –valor cadastral més els índexs
correctors anuals– i ja em van advertir que la Generalitat, àvida de diners, solia repassar aquests
valors, donar-lis un valor mes alt i reclamar més diners. Ara acaba d'arribar una carta de l'oficina
liquidadora on reclamen prop de 9.000 euros més!

No és això una actuació indigna? No és barroer tot plegat ara que es parla de reduir o treure aquest
impost? No tenen vergonya els polítics? És la Generalitat una màquina escurabutxaques? Ningú defensa el
ciutadà contra aquest atracament "legal"? Al final me n'aniré de Catalunya a llocs on es respectin les
persones.

http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20071205/53415917861.html
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum