Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

5 participantes

Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Re: Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

Missatge  Rafel Ds 15 Maig 2010, 08:58

Si bè es cert que els ninxols son concessions, cal tenir en compte que antigament constaba " cesiò a perpetuitat" i desde una data que ignoro, les concessions son per uns anys concrets, crec que cinquanta. També us puc dir que quant vaig tramitar l' enterrament dels pares i sogres van fer cambiar la titularitat a nom de persones vives ja que la legislació no permet que estiguin a nom de difunts, es pagaba una taxa que no era elevada i el cost anyal de la taxa de manteniment de cementiris ve a nom dels titulars, tinc entés que es pot cambiar de nom entre familiars. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Re: Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

Missatge  marina24 Dv 14 Maig 2010, 19:41

Hola, hace mucho que no miraba la página.

Si te sirve. Cuando murio mi padre unos amigos nos regalaron el nicho, que pusimos a nombre de uno de los familiares y no pasó nada. ¿ Quién te dice que no puedas recibir renumeración a cambio?.

marina24

Nombre de missatges : 29
Fecha de inscripción : 04/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Ni aún asi

Missatge  donangelito Dj 25 Mar 2010, 10:32

Una de las propuestas para publicitar nuestra campaña fue ésta:
https://2img.net/r/ihimizer/img718/2029/anuncitumba.jpg

Pues por lo visto ni asi es posible aliviar el pago del impuesto.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Re: Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

Missatge  mylai Dj 25 Mar 2010, 10:06

Normalment i depenent de cada Ajuntament, el nixols son concessions administratives. És a dir que son de propietat pública però d'us cedit temporalment a particulars, els quals han de pagar la corresponent quota en concepte de manteniment o la que determini l'Ajuntament. És per això que el règim d'us i transmissió dels mateixos està subjecte normalment a moltes restriccions. En tot cas, hauràs de consultar la normativa del teu municipi al respecte.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

Missatge  M.Àngels Sanmiquel Dv 19 Mar 2010, 16:21

Ma mare em deixa un nínxol amb un títol de propietat datat al 1870. Me l'intento vendre per poder pagar l'impost de successió i em diuen que només el puc vendre a l'ajuntament de la ciutat , el qual me n'ofereix l'astronòmica xifra de 400 euros a cobrar dintre d'un any i mig perquè, em diuen, ara no té diners. Per altra banda em fan pagar una taxa anual d'aproximadament 12 euros de manteniment. Jo no acabo d'entendre si el meu nínxol és una propietat privada (no el puc vendre lliurament) o pública (perque jo també el matinc). Els dic que el llogaré i em contesten que la llei tampoc ho permet. No entenc aquesta llei, però m'estic plantejant de deixar-hi entrar ocupes.

M.Àngels Sanmiquel

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 21/12/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Què passa amb els nínxols que s'hereten ? Empty Re: Què passa amb els nínxols que s'hereten ?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum