Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Encarar bé el problema

5 participantes

Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Re: Encarar bé el problema

Missatge  Admin Dv 27 Mar 2009, 08:29

ramon escrigué:Crec que amb l`escrit de resposta del Defensor del Pueblo no n`hi ha prou per demostrar que s'han enviat una quantitat important de reclamacions, ja que en aquest tan sols hi figura un nº de referència d`expedient i no fa menció del tema exposat.

Em penso que parleu de la carta de "acuse de recibo". Al cap d'uns mesos, rebreu una altra carta amb la resposta oficial, una vegada suposadament estudiat el tema (com si no ho sabessin!).
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Resposta del Defensor del Pueblo

Missatge  ramon Dt 24 Mar 2009, 14:26

Crec que amb l`escrit de resposta del Defensor del Pueblo no n`hi ha prou per demostrar que s'han enviat una quantitat important de reclamacions, ja que en aquest tan sols hi figura un nº de referència d`expedient i no fa menció del tema exposat.

ramon

Nombre de missatges : 4
Fecha de inscripción : 24/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Re: Encarar bé el problema

Missatge  Admin Dt 24 Mar 2009, 13:51

Josep Toll escrigué:Entenc que la única sortida per ser eficaços en la lluita contra l'Impost de Succesions, tristament, és rascar-nos la butxaca.

M'explico: proposso crear una plataforma que reculli fons econòmics de les persones interessades i que contacti amb un bufet d'advocats amb vocació constitucionalista, que estudii la viabilitat d'aixecar una denúncia directament al Tribunal Constitucional. I aixó val diners.
Recordeu el cas de l'advocat tarragoní que ell solet va aconseguir que canviessin la llei de l'IRPF i fos possible fer la declaració de renda de la unitat familiar de forma individualitzada amb l'estalvi que habitualment aixó ens representa?

Apel·lar al defensor del pueblo, al síndic de greuges, al Rey... està molt bé (jo també ho he fet) però en definitiva són institucions que serveixen per crear recomanacions no vinculants pels poders executius. I al final entens que només serveixen per que els ciutadans alliberem les tensions contra les administracions tot pensant que estem sent operatius.

Admin escrigué:Aquesta proposta ja s'ha fet altres cops en aquest Fòrum i sempre he donat la mateixa resposta.

Jo no disposo de temps per fer les gestions de legalització, estatuts, altes i baixes de membres, relacions amb Hisenda, comptabilitat, etc.

Si algú es compromet a prendre's aquestes responsabilitats seriosament i assumir-ne una o més, si aconseguim fer un equip de persones disposades que se'n facin càrrec, jo també m'hi incloc, ho posem en marxa amb la infraestructura del Fòrum com a suport, però m'és impossible portar jo, tot sol, el pes i la responsabilitat que impliquen la plataforma.

Voluntaris, apunteu-vos contestant a aquest post.

Em plau comunicar-vos que s'ha trobat una persona voluntària que ha pres la responsabilitat de preparar els estatuts i posar en marxa una associació o plataforma sense ànim de lucre amb el mateix objectiu fundacional que aquest Fòrum.

El poder utilitzar la figura legal d'Associació, tot i que comportarà més obligacions i feina per a alguns de nosaltres, ens dona la oportunitat de poder presentar corporativament aquest col·lectiu allà on calgui.

Quan estigui tot preparat, us demanarem les dades personals per donar-vos d'alta a l'Associació.

Gràcies anticipades.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Re: Encarar bé el problema

Missatge  glory Dt 24 Mar 2009, 09:44

Amb la resposta del Defensor del Pueblo, que tot i que no fa res, ens dóna la raó. Ja hi ha una proba per a guanyar un judici amb un bon bufet d'advocats. Les persones que ja l'han pagat fa 1, 2, 3, 4 ó 5 anys (els anys que es podria demostrar que incumpleix la Constitució Espanyola) podrien reclamar les quantitats pagades amb els corresponents interessos. Les quantitats a reclamar serian bestials. D'aquí que sigui important tenir la resposta del Defensor del Pueblo. Ara falta com unir-se i portar a terme tot això.

glory

Nombre de missatges : 101
Fecha de inscripción : 25/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty ENCARAR BE EL PROBLEMA

Missatge  joan Dt 24 Mar 2009, 09:21

Bon dia estic d´acord amb tu, crec la unica manera de plantar cara es a traves de la via judicial, amb tots els problemes que aixó comporta, economics, etc,etc. jo m´ofereixo a col-laborar.

joan

Nombre de missatges : 36
Fecha de inscripción : 18/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Re: Encarar bé el problema

Missatge  Admin Dt 17 Mar 2009, 14:15

Aquesta proposta ja s'ha fet altres cops en aquest Fòrum i sempre he donat la mateixa resposta.

Jo no disposo de temps per fer les gestions de legalització, estatuts, altes i baixes de membres, relacions amb Hisenda, comptabilitat, etc.

Si algú es compromet a prendre's aquestes responsabilitats seriosament i assumir-ne una o més, si aconseguim fer un equip de persones disposades que se'n facin càrrec, jo també m'hi incloc, ho posem en marxa amb la infraestructura del Fòrum com a suport, però m'és impossible portar jo, tot sol, el pes i la responsabilitat que impliquen la plataforma.

Voluntaris, apunteu-vos contestant a aquest post.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Encarar bé el problema

Missatge  Josep Toll Ds 14 Mar 2009, 22:01

Entenc que la única sortida per ser eficaços en la lluita contra l'Impost de Succesions, tristament, és rascar-nos la butxaca.

M'explico: proposso crear una plataforma que reculli fons econòmics de les persones interessades i que contacti amb un bufet d'advocats amb vocació constitucionalista, que estudii la viabilitat d'aixecar una denúncia directament al Tribunal Constitucional. I aixó val diners.
Recordeu el cas de l'advocat tarragoní que ell solet va aconseguir que canviessin la llei de l'IRPF i fos possible fer la declaració de renda de la unitat familiar de forma individualitzada amb l'estalvi que habitualment aixó ens representa?

Apel·lar al defensor del pueblo, al síndic de greuges, al Rey... està molt bé (jo també ho he fet) però en definitiva són institucions que serveixen per crear recomanacions no vinculants pels poders executius. I al final entens que només serveixen per que els ciutadans alliberem les tensions contra les administracions tot pensant que estem sent operatius.

Josep Toll

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 27/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Encarar bé el problema Empty Re: Encarar bé el problema

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum