Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

16/11/2009 - Cartes dels lectors - Peatge discriminatori - Maite Farràs

Ir abajo

16/11/2009 - Cartes dels lectors - Peatge discriminatori - Maite Farràs Empty 16/11/2009 - Cartes dels lectors - Peatge discriminatori - Maite Farràs

Missatge  Montser Dl 16 Nov 2009, 12:13

EL PERIÓDICO.CAT
Cartes dels lectors
Peatge discriminatori
Maite Farràs
Barcelona

Tots sabem que a Catalunya és on es paguen més peatges, però el que potser no sabem és que també hem de pagar el peatge de la mort. Sóc una jubilada que no fa gaire ha heretat el pis dels seus pares. Actualment, el pis necessita ser reformat per ser habitable, però jo no puc assumir el cost per poder llogar-lo, per això i per la situació immobiliària actual em veig forçada a malvendre’l. Però el pitjor és que aquest impost és 100 vegades més car a Catalunya que en altres autonomies.

O sigui, que per un pis pendent de reformar al barri de Gràcia de Barcelona, pel qual em poden arribar a pagar uns 28 milions de les antigues pessetes, la Generalitat se n’embutxacarà 4,5 milions per aquest injust impost. Ser català és sinònim de discriminació, però el més curiós del cas és que aquesta discriminació procedeixi de la mateixa Administració catalana.

Leer aquí: Leer aquí: http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=662200&idseccio_PK=1006
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum