Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17/07/2009 - Cartes dels lectors - L'IMPOST DE SUCCESSIONS - El 39%

17/07/2009 - Cartes dels lectors - L'IMPOST DE SUCCESSIONS - El 39% Empty 17/07/2009 - Cartes dels lectors - L'IMPOST DE SUCCESSIONS - El 39%

Missatge  Admin Dv 17 Jul 2009, 21:35

Cartes dels lectors
Publicada el 17/07/2009
L’IMPOST DE SUCCESSIONS
El 39%
María Luisa Heras Vázquez
Barcelona

Els meus pares es van passar la vida estalviant, després d’una dura guerra en què el meu pare va ser empresonat. La vida dels meus pares no va ser fàcil; no van rebre cap herència i tot ho van fer amb esforç i sacrifici per deixar-me a mi, filla única, en una posició millor que la seva. El meu pare va morir el 1996, i la meva mare, per fer-se càrrec del que va deixar el seu marit, va haver de pagar més o menys la meitat del seu valor.

El 2007 va morir la meva mare, i jo, per heretar els seus béns, em vaig veure obligada a pagar el 39% d’allò que amb tant de sacrifici havien estalviat els meus pares. L’impost de successions de Catalunya és un veritable robatori a les classes treballadores. Les classes altes eludeixen els impostos en societats patrimonials familiars, i ningú sembla que se n’adoni.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt