Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Bona nit, gràcies pel fòrum

2 participantes

Ir abajo

Bona nit, gràcies pel fòrum Empty Re: Bona nit, gràcies pel fòrum

Missatge  nestictip Dg 08 Nov 2009, 00:01

Bona nit Cienita,

Ho tenim malament si ens queixem i ens quedem amb el braços plegats, veient com van plumant als altres un rera l’altre, posant una espelma a Santa Rita per a que no ens toqui a nosaltres, i esperant que algun dia algun il.luminat o amb un xic de seny posi fre a aquest desgavell. Malauradament el nostre pitjor enemic i el millor aliat dels polítics és el “tantsemenenfotisme” de la societat, el deixar-ho tot a les seves mans i el “ja s’ho faran”.

Ara ja fa poc més d’un any que està en marxa aquesta iniciativa, i déu n’hi do el què han aconseguit els seus impulsors: l’Impost de Successions constantment surt als mitjans de comunicació, el tema és a la boca de tots els polítics catalans, i la cursa per penjar-se medalles a costa seva no ha fet més que començar.

Així que voldria agrair-te la teva adhesió i la teva opinió, i t’encoratjo a que, dins les teves possibilitats, t’impliquis en aquesta iniciativa. Si dones una ullada pel fórum, veuràs que hi ha múltiples formes de col.laborar, i una de molt senzilla, efectiva i a l’abast de tothom com és fer-ne difusió.

Quants més siguem i més actius poguem ser, menys malament ho tindrem!!

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Bona nit, gràcies pel fòrum Empty Bona nit, gràcies pel fòrum

Missatge  Cienita Ds 07 Nov 2009, 22:06

Hola, gràcies per haver posat en marxa aquesta iniciativa.

Ho tenim malament, em penso...dona molts calés i és legal, aquest ROBO.

IMPOST FEUDAL, és impossible fer una defensa d'aquesta expropiació. Els meus pares han estat tota una vida treballant i fent virgueries per a pagar un pis amb un sou i amb dos filles que mantenir. Mor el meu pare i la meva mare ha hagut de PAGAR!!!! la "herència" del meu pare...quina HERÈNCIA??? Si el pis és d'ella!!!! La meva mare només té la seva paga de viudetat i el seu pis pagat dia darrera dia...a què cony ve que ha de pagar pel que és seu??????? ROBO, ROBO ROBO... Jo sòc d'esquerres i m'avergonyeix que partits "d'esquerres" mantinguin aquest expolio...

Cienita

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 07/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum