Enhorabona !
4 participantes
Pàgina 1 de 1
ENHORABUENA
QUIERO EXPRESAR MI MÁS SINCERA ENHORABUENA A TODOS LOS MIEMBROS DE LA ASOCIACIÓN. UNA VEZ MÁS EL CLAMOR POPULAR HA SERVIDO PARA CAMBIAR UNA LEY.
ENHORABUENA !!!!!
ENHORABUENA !!!!!
ALEJANDRO EBRAT- Nombre de missatges : 7
Gracies
Gracies als que un bon dia varen tenir el coratge de crear aquesta associació i als que si varen apuntar.
Si no hi hagués sigut per aquests, mai s'hages aconseguit.
Gracies per l'interes, la dedicació, esforç, la tenacitat i la "tozudez" de creure que es podia aconseguir.
A tots els, i sobretot als que he conegut... Angel, Jesús, Jordi, Xavier, Gracies per sempre...costa trobar gent que lluiti per l'injust i la discriminació de tot tipus, aquí he trobat aquest perfil humà i havia començat a pensar que aquestes persones havien desaparegut.
Als que han hagut de patir aquest revolucionari i criminal impost, la meva solidaritat i record.
Gracies, Gracies de tot cor
Si no hi hagués sigut per aquests, mai s'hages aconseguit.
Gracies per l'interes, la dedicació, esforç, la tenacitat i la "tozudez" de creure que es podia aconseguir.
A tots els, i sobretot als que he conegut... Angel, Jesús, Jordi, Xavier, Gracies per sempre...costa trobar gent que lluiti per l'injust i la discriminació de tot tipus, aquí he trobat aquest perfil humà i havia començat a pensar que aquestes persones havien desaparegut.
Als que han hagut de patir aquest revolucionari i criminal impost, la meva solidaritat i record.
Gracies, Gracies de tot cor
Jels- Nombre de missatges : 165
Re: Enhorabona !
Ara ja si oi ??? sembla que no pugui ser, no toco de peus a terra.... i em costa assimilar-ho... es segur ja no??
Neik- Nombre de missatges : 74
Enhorabona !
Finalment s'ha aconseguit un dels objectius mes importants. Estic segur que la presió feta per aquesta i altres entitats similars hi ha tingut molt a veure. Felicitats a tots per la part que us toca.
RaiGS- Nombre de missatges : 23
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum