Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Guia sobre QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD?

3 participantes

Ir abajo

Guia sobre  QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD? Empty Re: Guia sobre QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD?

Missatge  donangelito Dt 03 Nov 2009, 08:31

Bienvenidas ideas buenas como las de Sebastià.
Son lugares donde además suele haber buenas tertulias.
Todos, algunos menos, tenemos cabellos y cuando vamos a nuestro peluquero es buen momento para sacar el tema.

Ya sabeis el chiste del peluquero: ¿Cómo quiere que se lo corte?. El cliente: - en silencio.
En esta ocasión, no. Hablar sobre el impuesto.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Guia sobre  QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD? Empty barberies i "pelus"

Missatge  coca 67 Dl 02 Nov 2009, 23:59

en la nostra socientat,a les barberies i perruqueries es a on es fan mes tertulies,jo he demanat de deixar paperets retallables de aris al mostrador del establiment,a prop de la caixa enregistradora,no han posat cap pega,es molt probable que al establiment hi hagi un/a afectat/da per l'impost o almenys algun conegut dels presents,em sembla un bon sistema per que encetin conversa.
coca 67
coca 67

Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 23/07/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

Guia sobre  QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD? Empty Re: Guia sobre QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD?

Missatge  donangelito Dg 01 Nov 2009, 21:54

Nestictip, gracias por la sugerencia,
Todas estas indicaciones están presentes y están escritas ya, aunque no en el Foro, y como coordinador de los colaboradores se las explico a los nuevos y en las conferencias se publicitan.
Y otras más curiosas, atrevidas y originales que por falta de medios y voluntarios no podemos realizar.
También se van a tener en cuenta en el próximo número de EL CRIT. Tomo nota de esta buena idea.

Vamos a empezar su elaboración durante esta semana.

Un abrazo
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Guia sobre  QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD? Empty Guia sobre QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD?

Missatge  nestictip Dg 01 Nov 2009, 20:44

En aquest fórum cada dia hi ha més informació, més dades i més activitats en marxa. Potser seria bo que en un lloc ben destacat, (a la plana principal?) i per facilitar que els nouvinguts no es perdin, hi hagi un lloc que doni resposta immediata a la pregunta que segur que es fan: què puc fer jo per col.laborar? Per tant, proposaria als administradors que es creï un apartat ben visible amb el següent títol i següent contingut i enllaços (naturalment el títol i contingut és un esbós a completar i millorar):

Què puc fer jo per col.laborar en la lluita contra l’Impost de Successions i Donacions?

1. Inscriure’t a la nostra pàgina web: és un fórum obert a les opinions i hi podràs aportar les teves idees i propostes. Registra-t

2. Explicar la problemàtica de l’Impost al teu cercle d’amistats i coneguts: al veïns, companys de feina, a l'anar a fer la compra, a la perruqueria o barberia,... hi ha múltiples situacions quotidianes que es presten per treure aquest tema dins una conversa. Tens a la teva disposició tot un seguit de material de divulgació de suport que pots imprimir i usar: Material divulgació


3. Divulgar la problemàtica de l’Impost en els mitjans de comunicació: és molt important que als mitjans escrits hi apareguin continuament cartes dels lectors fent referència a aquesta problemàtica: segur que tens una història per explicar o una opinió per donar. Aquí pots trobar un extens llistat d’adreces de mitjans de comunicació escrita on pots adreçar-les: Adreces Cartes al Director


4. Recollir signatures en favor de la reforma de l'Impost de Successions a Catalunya mitjançant els fulls preparats expressament per l'associació. Aquests fulls, numerats, els pots aconseguir demanant-los a en Jordi Bonet: Fulls de recollida de signatures

5. Has estat directament afectat per aquest impost? Si és així, pots explicar-nos el teu cas personal, les dificultats viscudes i també ens pots plantejar dubtes i qüestions. És molt important que els afectats exposem la nostra experiència personal doncs, malauradament, molta gent es pensa que això no els afecta a ells; una bona manera de combatre aquest desconeixement és fer públics casos amb els què la gent s’hi pugui identificar. Expliqueu-nos el vostre cas


6. Segueixes l’actualitat on-line? Pots aprofitar per deixar comentaris a les notícies dels mitjans digitals relacionades amb aquest tema, o participar en les nombroses enquestes que realitzen aquests mitjans sobre aquesta temàtica. Cada dia, a la secció Hemeroteca hi trobaràs l’enllaç a les notícies d’aquesta temàtica, i si en trobes de noves, ens les pots fer arribar per publicar-les. Hemeroteca


7. Col.laborar en l’organització i preparació de conferències de divulgació que els membres de l’ARIS fan arreu de Catalunya. Calendari conferències

8. Col.laborar en l’organització de taules de recollida de signatures que els membres de l’ARIS realitzen, o organitzar-ne a la teva població o barri. Primera taula d'Aris a Vic

9. Col.laborar econòmicament amb l’ARIS. Per tal de difondre la problemàtica d’aquest impost, el nostre proper objectiu és la publicació d’un anunci de premsa en un diari de gran tiratge i ens cal col.laboració econòmica per fer-ho possible. Donacions

10. I no t’oblidis de visitar periòdicament el nostre fórum, per estar al corrent de totes les activitats, propostes i opinions dels seus membres, i dir-hi la teva!! Fórum

Col.labora. Entre tots ho aconseguirem!!


També proposo als admin. que valorin la possibilitat d’enviar aquest resum-guia a tots els inscrits del fórum via mail, o incloure’l en el proper butlletí de El Crit: segur que hi ha molts inscrits que fa molt temps que no ens visiten, i seria bo recordar-los totes les petites accions que tothom pot fer per col.laborar.


Editat per darrera vegada per nestictip el Dg 22 Nov 2009, 18:15, editat 5 cops en total

nestictip

Nombre de missatges : 85
Fecha de inscripción : 06/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Guia sobre  QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD? Empty Re: Guia sobre QUÈ PUC FER JO PER COL.LABORAR EN LA LLUITA CONTRA L'ISD?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum