Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

+6
JosepRS
RAMON MARTINEZ
jvivo
barrufet
Francesc Lleonart Roca
montserrat vallosera oliv
10 participantes

Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dl 16 Nov 2009, 15:33

Quan no hi ha ètica, es de esperar qualsevol cosa.
Mentint així descaradament i en públic. molts no ens atreviriem ni a sortir al carrer, però hi ha gent per tot !!!!

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  Sobek71 Dl 16 Nov 2009, 14:50

Acabo de veure a en Puigcercós per la TV3, amb la típica tarima, i el cartellet per davant dient..
ERC, baixem l'Impost de Successions o quelcom seblant... una mica més i em dóna un atac!! Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Affraid Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Affraid Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Affraid Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Affraid
Però mira que els tenen ...... Quina colla de pirates!! Si ERC ven la moto de la reforma que corre per Internet,
és per portar-los a la plaça major, tu, i a cops de bastó!!! ja n'hi ha prou!!! Com manipularan, com vendran la moto,
etc, etc. Una reforma real com la que demanem nosaltres, pasarells d'ERC!!! Un pedaç per a que quedi tot igual.
baixa el tipus màxim com al de donacions.. mira com no ho diuen això!!!

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Icon_twisted Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Icon_evil Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Icon_twisted

Sobek71

Nombre de missatges : 173
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  donangelito Dl 16 Nov 2009, 08:58

Creo tener entre mis archivos un mapa de España con los datos que pides.
Lo elaboré para ponerlo si hacia falta en la web.
Lo buscaré entre toda la morralla que tengo para que lo veais.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Cronologia de les reduccions...

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dg 15 Nov 2009, 13:02

No se si a algun lloc del foro hi ha una descripció històrica de QUAN i COM (amb dates) cada autonomia va actualitzar la seva normativa sobre l’I.d.S. –es important de saber-ho-.

Recordo que un amic meu valencià em va comentar fa un temps… que coneguts seus del poble on residia, havent pagat l’I.d.S. INTEGRE (con ara nosaltres) poc ABANS de la seva reducció… a més que lamentar-se en la desgràcia, es que... VERITABLEMENT S’ESTIRAVEN DELS CABELLS !!! (penso sovint això… i en la “responsabilitat” de qui ens governen).

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  mylai Dg 15 Nov 2009, 12:32

CONCLUSIÓ : Tots els polítics són iguals. Realment desconeixen (o ho fan veure) àllò que passa al carrer, perque viuen en el seu món virtual en el qual allò que és important és mantenir-se a la cadira tova i quedar bé de cara a la galeria.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  Admin Dg 15 Nov 2009, 12:17

Doncs JosepRS, permeteu-me clarificar-ho en honor a la veritat històrica.
Durant els 23 anys que va estar CiU al Govern de la Generalitat, no tots els anys l'impost va estar cedit.
A partir de que l'estat va cedir a les CC.AA. de règim general les capacitats normatives sobre aquest impost al 2.001, la primera autonomia que va fer ús de les mateixes va ser Cantàbria al 2.003. CiU va governar a Catalunya fins al novembre del 2.003.
A Balears, on el PP governava des del 1.983 o Madrid i València on governava des del 1.995, no es va reduir el 99% l'impost fins al 2.007.
Com s'acostuma a dir: "que cada palo aguante su vela".

El que no treu que si nosaltres no hi fóssim, segurament CAP dels polítics que ara en parlen tant badarien boca al respecte. Però això ja ens va bé, no?
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Resposta a en JosepRS

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dg 15 Nov 2009, 12:02

Resposta a JosepRS.

Ja també tinc els meus dubtes respecte de CiU…. i es ben cert que no van adequar l’I.d.S. en 23 anys.

Però també cal recordar que fins l‘any 2002 no hi havia capacitat normativa d’aquest impost per les CCAA, per tant aposto per un vot de confiança pel futur.

Lo que segur es fora de dubtes, es que el tàndem PSA+ERC+ICV no l’han reduït al nivell d’altres autonomies governades pel PSOE (i del PP no diguem) ni volen ni pensen fer-ho (de veritat) -trencant a més la seva proposta electoral-.

Per altra banda, penso amb els molts compromisos explicitats per CiU (blogs, tou-tube, propostes parlamentàries, pronunciaments, etc.)… i no crec els permetés en el futur un exercici de cinisme tan descomunal… per tant no ens queda altre remei –ens agradi o no- de fer-los-hi confiança i esperar les eleccions. Lo altre -creïeu-me- és com somniar truites… !!!

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty No estic d'acord.

Missatge  JosepRS Dg 15 Nov 2009, 11:07

CIU va estar 23 anys a la Generalitat i no ho va treure l'impost. Per què? Per què ara sí volen treure'l? És una mica obscur.

JosepRS

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 15/11/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty COM ES POT FER BAIXAR DEL BURRO ELS POLITICS?-¿CÓMO HACER BAJAR DEL BURRO A LOS POLITICOS?

Missatge  RAMON MARTINEZ Dl 09 Nov 2009, 17:13

A mí em sembla que, si els polítics no baixen del burro, no ens quedarà mes remei que fer accions. Jo proposo, i jo el primer, que un grup de persones comencém una "vaga de fam", al estil de GANDHI. Res de violencia, pero, si impactar a la societat fortament. Som capaços de reunir-nos un centenar de persones per fer un grup que vulgui posar en marxa aquesta idea?.
Tením que acabar amb la dominació que fan els que diuen que son els elegits pel poble, i considerase amb el dret de robar-nos a nosaltres, els nostres fills que ho estàn pasant malament amb la crisi, i veuen malament el futur, i els nostre nets, si es que n´arribesim a tenir, cosa que dubto. Hi aixins aniràn eliminant catalans abans de tenir-los, perque no podràn, o no voldràn casarse.
Pot pasar, que els nostres bens pasin a tercers, enmig "d´un poti, poti".

A mí me parece que, si los políticos no bajan del burro, no nos quedará más remedio que pasar a las acciones. Yo propongo, y yo el primero, que un grupo de personas comencemos "una huelga de hambre", al estilo de GANDHI. Nada de violencia, pero sí impactar fuertemente a la sociedad. ¿Somos capaces de reunirnos un centenar de personas para hacer un grupo que quiera poner en marcha esta idea?.
Tenemos que acabar con la dominación de los que dicen que son los elegidos del pueblo, y considerarse con el derecho de robarnos a nosotros, a nuestros hijos, y a nuestros nietos, si llegásemos a tenerlos, cosa que
dudo. Así irán eliminando catalanes antes de tenerlos, porque no podrán, o no querrán casarse. Puede pasar, que nuestros bienes pasen a terceros, en medio de "un poti, poti".

RAMON MARTINEZ

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 08/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Nova versió de L'ESTACA

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dg 01 Nov 2009, 19:12

Recordo la cançó L'ESTACA de Lluis Lach, eren altres èpoques... a Catalunya.
Malahauradament han sortit noves i tossudes estaques que entre tots hem de fer caure, i que ben corcades están ja: I AQUESTA TE D' ÈSSER LA PRIMERA !!!!!!! SI TOTS HO VOLEM HO ACONSEGUIREM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afectuosament, Francesc Lleonart


Editat per darrera vegada per Francesc Lleonart Roca el Dg 01 Nov 2009, 19:14, editat 1 cop en total (Razón : rectificació ortogràfica)

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty SON TERRIBLES

Missatge  jvivo Ds 31 Oct 2009, 23:42

Estant d´acord amb vosaltres.

Vui comenta, que cuant sento el president que tenim per desgracia en aquet pais catala, sento una rabia,,,ES PATETIC tot i que saben, que som un dels unics paisos europeus (3) que tenen un impost d´aquet tipo, y dintre del estat español nomes una part siguem els que hu pagem.
"AIXO ES POLITICA DE ESQUERRES"
Vaya un altre,,, el que comenta la frase previa.
ESPERO QUE LA GENT NO ELS VOTI MES "PSC-ICV" CREC QUE SON TERRIBLES SI NO MIREU ELS ALCALDES DE AQUETS PARTITS...

jvivo

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 31/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  barrufet Dj 29 Oct 2009, 18:39

jo tanpoc votare al tripartit , per no vole, treure el inpos, aixo que jo era votan de erc

barrufet

Nombre de missatges : 24
Fecha de inscripción : 11/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty resposta m. vallosera

Missatge  Francesc Lleonart Roca Dc 28 Oct 2009, 18:34

Montse: Estic totalment d'acord en tot amb tú, penso igual que la teva exposició. Mes clar impossible. No es pot actuar en contra del tarannà i esperit d'un poble i una tradició. Francesc Lleonart

Francesc Lleonart Roca

Nombre de missatges : 32
Fecha de inscripción : 24/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  montserrat vallosera oliv Dt 27 Oct 2009, 20:17

Tinc 53 anys.

Els catalans fills de pares que van patir la postguerra tenim arrelat el treball i l'estalvi.

S'ha de treballar, s'ha d'estalviar. Només es té el que s'estalvia! , et deien sempre.

Amb aquesta dinàmica. Molts treballadors d'aquest pais es van anar fent un petit patrimoni, pensant que així els seus successors no haurien de patir les penuries que van sofrir ells. Miraven d'estalviar tot el que podien, no anaven de vacances.....

L'MPOST DE SUCCESSIONS que INDISCRIMINADAMENT ENS OBLIGUEN A PAGAR AQUESTS POLITICS QUE ENS GOVERNEN A CATALUNYA m'estan DESMUNTANT la meva ARREL CATALANA. ESTIC INDIGNADISSIMA!!!!

SENYORS DEL TRIPARTIR: NO ESPEREU EL MEU VOT NI EL DE LA MEVA FAMILIA!!!!!!!!!!!!!!!!

montserrat vallosera oliv

Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 27/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna Empty Re: Aquest tripartit portarà el pais a la ruïna

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum