el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells
Pàgina 1 de 1
el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells
El conseller Castells ens pren el pèl i a sobre deu creure que els ciutadans som imbècils. Si no puc pagar l'impost de succesions quan heredi el pìs dels meus pares, no hi ha problema. Primer em rebuscaran tots els estalvis (comptes corrents, llibretes d'estalvi, etc..ouna bona inspeccio fiscal ) i si no troben els suficients euros em donaran dos anys per trobar els diners, que amb un sou de 1000 euros és evident que no em deixarà ningú en aquesta època de bonança. Per tant, a cobrar tributs com bojos, perfecte! M'hauré de vendre el pis, la generalitat cobrarà per la venda (ganancies patrimonials) i per la compra (impost transmisions. Jo tindré que comprar un pis petit, venga! Més impostos...més cobram,ents, notaris, gestoria, això és vida!!
Estem rodejats de lladres!
Ho tenen malament els milers de propietaris que hi ha a catalunya, són els únics que pagaran impostos els propers anys, ells i els hereus o sigui els morts. Per què la gent de nivell alt, o marxa a Navarra i asturies o mont fundacions.
Som rucs!
Estem rodejats de lladres!
Ho tenen malament els milers de propietaris que hi ha a catalunya, són els únics que pagaran impostos els propers anys, ells i els hereus o sigui els morts. Per què la gent de nivell alt, o marxa a Navarra i asturies o mont fundacions.
Som rucs!
MUSONKA- Nombre de missatges : 1