Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

+19
Montser
corneli
mosalma
Admin
osbalgi
Sitgetà
cesc
poseidon
emprenyat
vanjordi
miore
albada
Esopomecenas
mylai
xaii
manelic
donangelito
jordibonet
JMPINOS
23 participantes

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  JMPINOS Dc 16 Set 2009, 01:02

Recuerdo del primer mensaje :

El dia 15 de setembre CIU va presentar al Congres de Diputats una proposta de llei per a la supressio de l'Impost de Successions. La proposta va ser votada a favor per el PP i ERC, i en contra pel PSC i IU. Es va perdre però només per 6 vots (dels diputats que No hi eren).

Al Parlament de Catalunya CIU ha presentat al menys en dues ocasions propostes de llei per a suprimir (en un 95%) el Impost de Successions de pares a fills. No obstant ERC hi ha votat en contra.

En les reunions que la plataforma té previstes amb els grups parlamentaris aquesta tardor, caldria que als d'ERC sels hi fés la reflexió de com es possible que a Madrid voti a favor de la supressio de l'Impost i a Catalunya voti en contra.?

Si ERC (al menys els que hi ha Madrid ho estan) està a favor de suprimir l'Impost, el que haurien de fer es proposar la supressio de l'Impost al Parlament de Catalunya, ja que aquí, amb els vots de ERC més els e CIU en hi hauria prou per aprovar-ho. A més No cal fer una nova llei, sino tan sols posar una esmena als pressupostos del 2010 que s'hauran d'aprovar abans de que s'acabi l'any.

JMPINOS

Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 10/11/2008

Tornar a dalt Ir abajo


El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  miore Dj 17 Set 2009, 13:25

Me ha llegado al correo su contestación. Mirad:

A Miore

Entenc que el dret de propietat sigui poc comprès entre les classes populars que històricament no n’em tingut gaire de propietat. Però, mentre no sigui abolit aquest dret (que ho veig difícil avui per avui), hem d’explicar què comporta. Es va fer (el van fer) pels pocs que en tenien, i que la tenien gaire bé tota, i ara que en la nostra societat s’ha estès força la propietat, especialment en patrimoni immobiliari, costa d’entendre tot el que comporta. Per això crec, tal com he dit, que si aquesta figura ha d’existir, que jo crec que sí, s’ha d’adaptar als canvis socials que es van produint a cada col•lectivitat. Probablement una correcta percepció de tot el que comporta, que no és solament la seva transmissió mortis causa, faria que tots aquells que en tenen, preferentment aquells que en tenen poca, canviessin la seva percepció del problema. No fos cas que amb el problema d’alguns que potser són molts i petits, se’n escapoleixis d’altres, que són molts menys però més grossos.


Alguien me puede traducir tanta demagogia? please?


Editat per darrera vegada per miore el Dv 18 Set 2009, 12:00, editat 2 cops en total
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  miore Dj 17 Set 2009, 12:55

Vaya! me llega al correo el seguimiento y veo que ya somos unos cuantos los que le hemos dicho cuatro cosas a ese sr mas (minúsculas, que las otras no se las merece)...
Estupendo! que no vayan por ahí pensando que ellos cuando hablan sientan cátedra y que la gente es tonta y se calla.
Ya sabemos que por una oreja les entra y por otra les sale... pero yo me he quedado más tranquila.
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  Sitgetà Dj 17 Set 2009, 11:36

El blog del Sr. Manel Mas es que ja és una pixada fora del test. Quanta demagògia pura i barata d´algú que viu extremadament còmode i amb una carrera vistosa como la d´economista. Que sempre queda molt bé per traduïr lo de "distribuir riquesa.." ja! com se´ls emplena la boca des d´un trono d´or.

Li acabo de contestar en el seu bloc; però com possiblement no ho publiqui, aquí en deixo la constància del que li he dit.

Sr. Manel Mas, el que confòn al personal amb paraules que només són paraules "vistoses" de la carrera d´un economista es vostè. Tot es demagògia pura i dura. Es clar que donada la seva situació cómoda i llustrosa és molt facil parlar dels diners dels altres. Quan vostè parla del que va haver de pagar per la herència dels seus pares, parla d´uns temps en els que tots el espanyols ho haviem de fer. Però sap que passa sr. Mas, que el problema ara és que només hem de ser el catalans els que hem de passar per el tub. I a mi sr. Mas no em dona la gana i lluitarè per a no ser diferent davant de la Constitució; que diu que tots el espanyols som iguals... o no? de que nassos la meva mare o el meu pare han de pagar pel que és ja dels dos un dia que un d´ells falti!!!! o jo mateix!!! i a més a més a manllevar diners per fer-ho!! ni riquesa ni osties! a tornar a malviure!!! però això que és? pura demagogia Sr, Mas. Ja n´hi ha prou. Volem el mateix que la resta de l´estat.

https://noimpostsuccessions.forocatalan.com/seccionssecciones-c2/


Torno a apuntar el blog: http://manelmas.blogspot.com/

No pareu de dir-li la veritat. Tan s´hi val que no ho publiqui, però que sàiga quin és el sentir general de la gent del carrer. Qué s´han cregut!!!

I a la Diputada igual, no pareu, que sàpiga quan l´estimem la gent de Catalunya!!! El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Icon_twisted El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Icon_twisted El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Icon_twisted que ja us dic que ho llegeixen. Quan menys, els que té a la vora. I algo és algo. Sisplau, fins i tot els que llegiu, encara que no entreu al Foro, no pareu que ens hi juguem molt. Escriviu-los.

Sitgetà

Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 13/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  corneli Dj 17 Set 2009, 10:42

xaii escrigué:El mutiu d'ERC de votar a Madrid SI a la supressio del ISD, i a Catalunya NO a la supressio es molt senzill.

Si l'impost s'elimina a Madrid, l'Estat es fa carrec dels ingressos que cada Comunitat deixa d'ingresar per la eliminacio del ISD, mentre que si l'impost es redueix al Parlament de Catalunya, el Govern perd la totalitat dels ingresos per aquest concepte.

A mes, votar a Catalunya a favor de la supressió es trencar amb el Tripartit.

Sí, aquest es el motiu, però alerta en que no es converteixi en l'excusa per no fer res. Ja sabeu com les gasten els polítics: uns, el PSC, dient que cal un gran debat i etc. i etc. i que cal un impost comú a tot España amb uns mínins a pagar; altres, ERC tan defensora dels classes populars catalanes que ajuda a enfonsar-les, demanant-ho a Madrid mentres a Barcelona es fan el ronso. Ara per ara, els únics que han fet propostes i iniciatives ha sigut CiU, tant a Madrid com a Barcelona. Si el PSC hagués volgut una solució general per tota España, al temps que també s'arreglava a Catalunya, abans d'ahir a Madrid hagués votat SI a la supresió. En canvi els 25 diputats van restar muts com sempre. Trist però sintomàtic rol el del PSC! Recordarem tots aquests fets quan anem a votar i quan ho expliquem als nostres veins, amics i familiars.

Convé estar alertes amb la posició de tots els partits respecte a la data i el com per a la supresió de l'Impost. No es tracta ara de veure qui i com s'ha d'asumir la manca de recaptació si l'Impost es suprimeix o redueix. AQUEST NO ÉS EL DEBAT. Es tracta que aquest Impost és injust i lesiu. Que ara mateix, en aquest mateix moment, está fent mal al país, a les families catalanes. I s'ha d'eliminar (o buidar de contingut) al lloc polític on més aviat es pugui...que és al Parlament de Catalunya. I si s'han de canviar prioritats i estalviar aquest diners, o compensar-los, d'altres partides del Pressupòst de la Generalitat, doncs caldrà fer-ho aixi. Perque no és pot gastar el que abans ha sigut expoliat als ciutadans! No és acceptable que ara ens vingui ningú, CiU o PSC o ERC, amb maniobres per guanyar temps polítics quan cada dia hi ha catalants que MOREN i pagen el peatge per, senzillament, morir a Catalunya, a casa teva.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  mylai Dj 17 Set 2009, 10:24

Respecte a Manuel Mas i Estela:

Sense entrar ja a contradir els seus arguments, perque crec que no val la pena, solament vull fer constar la poca credibilitat que pot tenir algú que només al presentar-se ja es contradiu:
Fa constar textualment el Senyor Mas això que segueix: "Nascut a l'any 1.948. Ecomonista de professió, fa molts anys que em dedico a la política". Com a mínim s'hi dedica des de l'any 1.983, quan ell mateix manifesta que va ser el.legit alcalde. Per tant, es clar que la professió d'aquest senyor no és economista, sino polític i des de fa, com a mínim 26 anys.
Això explica, a més de la seva visió distorsionada de la realitat, la seva aferrissada defensa de l'impost i la seva argumentació. És clar, seguint la seva teoria, l'impost és necessari per poder pagar les despeses públiques; o sigui, el seu sou i el dels seus col.legues i "altres despeses" dels nostres il.lustríssims polítics "totalment necessàries i imprescindibles" per la nostra subsistència).
Res més a dir, oi?.
No hi ha res més trist i perillós que el fet que, en un país, la majoria de polítics ho siguin de professió i no de vocació i aquí, a Catalunya, en tenim uns quans d'aquests.

mylai

Nombre de missatges : 176
Fecha de inscripción : 25/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  xaii Dj 17 Set 2009, 10:08

El mutiu d'ERC de votar a Madrid SI a la supressio del ISD, i a Catalunya NO a la supressio es molt senzill.

Si l'impost s'elimina a Madrid, l'Estat es fa carrec dels ingressos que cada Comunitat deixa d'ingresar per la eliminacio del ISD, mentre que si l'impost es redueix al Parlament de Catalunya, el Govern perd la totalitat dels ingresos per aquest concepte.

A mes, votar a Catalunya a favor de la supressió es trencar amb el Tripartit.

xaii

Nombre de missatges : 45
Fecha de inscripción : 05/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  miore Dj 17 Set 2009, 09:54

Bueno, pues yo tampoco me he podido resistir y he escrito a ese Sr. Manel Mas. (alguien me puede decir quién es?)Dejo mi comentario en su blog, no sé si lo publicará, pero aquí dejo constancia:

No tinc paraules Sr.Mas, i m`ha costat molt decidir si valia la pena escriure´l o no per dir-li quant i quant està vostè equivocat.
El meu pare, jubilat de 900€/mes, extraballador de SEAT(carretiller).
La meva mare, ama de casa de tota la vida.
Tot a mitges.
La meva mare mor i vostès es creuen amb el dret i l`atreviment de dir-li al meu pare que ¡¡¡HA HERETAT!!!
el què, Sr. Màs?
què ha heretat el meu pare? dígui`m.
No tenen vergonya, això es el que passa. Això és una espoliació en tota regla, és injust, és immoral, és cruel, és indignant, és pura ambició recaptatoria.
No sé si es sentirà temptat a respondre`m. Sàpiga per endavant que jo, des d`aquest moment, no tinc res a parlar amb els que han inflingit tal dolor sobreafegit a la meva familia. Perquè ni vostè em podrà donar mai raons acceptables devant la situació del meu pare, ni jo podré entrar mai en ments tan i tan tancades per anys de política teorica desconectada del poble real. Ja ens veurem a les urnes.
Atentament,
una humild familia catalana espoliada.


Editat per darrera vegada per miore el Dj 17 Set 2009, 10:15, editat 1 cop en total
miore
miore

Nombre de missatges : 211
Fecha de inscripción : 15/08/2009
Edad : 56

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  manelic Dj 17 Set 2009, 09:04

Segons es llegeix avui (17/9) a La Vanguardia l'Artur Mas vol possar a prova a ERC al Parlament de Catalunya per tal de veure si en aquest maleït tema vota al mateix que ha fet a Madrid. S'admeten apostes.

manelic

Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 16/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty societat lliure?

Missatge  vanjordi Dj 17 Set 2009, 08:43

ja fa 34 anys de la mort del dictador,
i ara tenim la dictadura dels polítics,
aquesta maleïda transicio que ens van imposar per la por,
aquesta maleïda constitucio,
la horrorosa llei elactoral, la disciplina de partit,etc etc
no cambieu res no,
colla de borregos, jajajaja
jordi

vanjordi

Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 22/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 21:20

Pues yo no me pude resistir de contestarle de nuevo a el y a Bassas (mirar curriculums),es patetico,ni disimulan.Veremos si ponen esta vez las 3 contestaciones o ninguna.Su estilo es claro,ESTILO CASTELLS o de balones fuera.Hay algunos que para llevar el pan a casa hacen lo que sea.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  donangelito Dc 16 Set 2009, 21:04

He estado a punto de escribirle, pero creo que es mejor no discutir.
No se le va a poder convencer.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 20:37

Respuesta de Manel Mas:


El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Blank
Manuel Mas i Estela ha dit...Benvolgut comunicant (Putabolsa):
Lamento la seva qualificació de la meva opinió que penso d’entrada que pot ser tant respectable com qualsevol altre.
Seguint
la seva recomanació m’he passat per la pàgina que m’indica i, com ja
sospitava, no he sabut trobar arguments per canviar la meva apreciació
de que les herències poden ser una font fiscal com qualsevol altre. El
fet que uns territoris tinguin una actitud diferent que d’altres no
invalida el meu argument, sols vol dir que els que els governen tenen
diferents polítiques fiscals en matèria dels ingressos, fet
perfectament legítim en les societats lliures. La defensa a favor té
una llarga tradició en la fiscalitat tant liberal com socialdemòcrata
que no crec que ara s’hagi de menystenir alegrement com fan algunes
opcions polítiques.
Pel que fa a les meves circumstàncies personals:
lamento dir-li que malauradament, segurament ja per la meva edat, no
estic en disposició de rebre’n cap d’herència, i quan fa molts anys
vaig rebre la part que em va tocar de la dels meus pares, no pas gran
cosa ja que eren treballadors, vaig assumir convenientment el que
llavors era establert. Respecte el que pugui deixar als meus fills, que
no sé pas el que podrà ser però que en tot cas tampoc pas gaire, penso
que si la col•lectivitat on viuen té aquest objecte com a base fiscal
serà perfectament just que paguin el que els hi correspondrà. Crec que
això formava part de la meva argumentació. A mi poc podrà importar-me
ja que no hi seré.
Com pot veure discrepem, fet normal en una societat lliure.

16 setembre, 2009 20:22

Yo ya le respondi de nuevo por ultima vez,pero es evidente que es perder el tiempo como con otra gente:Castells,.........se creen que somos idiotas,cuando sabemos que lo unico que hacen es mirarse su ombligo todo el dia.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  mosalma Dc 16 Set 2009, 20:01

Este ha sido mi correo a la señora Barkos.

-------

Señora diputada,

Dudo que lea este correo después de los muchos que le llegarán sobre este mismo tema. Quería darle las gracias por su apoyo en la votación de hoy. Ahora sólo espero ver cómo su formación propone que el impuesto de sucesiones en su Comunidad se calcule siguiendo los mismos parámetros que en Catalunya. Lo espero fervientemente, para que me demuestre la coherencia con sus ideas. En caso contrario pensaré que sólo desea el mal ajeno en su propio beneficio. Y eso no estaría bien en un político que se supone que trabaja para España, y le recuerdo que hoy por hoy, como se encargan de repetir muchos, Catalunya aún es España. O sólo cuando les conviene? Un saludo.

mosalma

Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  Admin Dc 16 Set 2009, 17:46

Espero y deseo que en realidad hayas escrito "coherencia".
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  osbalgi Dc 16 Set 2009, 17:44

Aquest "senyor" Manel Màs ens pren per ignorants i no veu que ell es un CÌNIC (amb lletres majùscules). Desde quant un patrimoni familiar d'una familia treballadora se'l troben els vius que queden (tal com diu ell) sense haver-hi contribuït. Es indignant que polítics com aquest ens representin.

Aquesta es la carta que he enviat a la "senyora" de Navarra

Señora diputada:
Con todo el respeto del mundo (cosa que Ud. No tiene por Catalunya) me dirijo a Ud como representante de su Comunidad FORAL,
para decirle que no entiendo como siendo ciudadana de Navarra, donde tienen Uds practicamente reducido a cero la cantidad que pagan por el llamado Impuesto de Sucesiones, se atreve a votar NO a la propuesta de reforma de dicho tributo presentada por CiU en el Congreso de los Diputados.
La única explicación que encuentro es la de compra/venta de favores ya que carece en absoluto de coerencia política.


Saludos

Un catalán maltratado por un@ foral

osbalgi

Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Edad : 77

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Ja le deje mi opinion en su blog,dudo que la publique.

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 16:30

No sap del que parla,aixi que abans de continuar escribint "ximpleries" li recomano que passi per :

www.nosuccessions.org

i s´informi minimament del que realment esta passant a Catalunya.

Per cert voste i la seva familia el pagara aquest impost tan "just" cuant arribi el dia? o son dels que tenen les coses ja lligades i ben lligades ?
No cal que em respongui,per la defensa que fa del que és indefensable ja m´imagino la realitat del seu patrimoni.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 16:20

el email quizas no lo tengamos,pero puedes escribir en su blog como respuesta a ese post.Otra cosa es que ese "Sr." tenga huevos de publicar tu respuesta,que lo dudo.

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty manel mas

Missatge  albada Dc 16 Set 2009, 15:29

Este señor no tiene vergüenza, desde luego si alguien consigue su correo electrónico que por favor lo publique que le quiero decir unas cuantas cosas. Supongo que como a este señor dicho impuesto le parece tan fantástico y tanto alardea, lo que debería hacer es publicar como tiene su patrimonio personal y comprometerse ante notario que cuando fallezcan sus familiares ( que conste que no les deseo ningún mal ) va a ir a tributos con una sonrisa de oreja a oreja, encantado de pagar, a eso yo le llamo ser consecuente con lo que predica y no tratar a los ciudadanos como si sólo quisiéramos recibir y no dar nada a cambio....que ya está bien, que los catalanes no hacemos más que pagar y pagar.
albada
albada

Nombre de missatges : 66
Fecha de inscripción : 26/02/2009
Edad : 60

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty manel mas,

Missatge  vanjordi Dc 16 Set 2009, 15:00

mireu el que opina en manel mas, el que hem patit a matro, gracies a ell tenim l'autopista de peatge interminable, el carrefour a cabrera i la megaincineradora de brossa a mataro, es indignant,
http://manelmas.blogspot.com/

vanjordi

Nombre de missatges : 10
Fecha de inscripción : 22/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  Sitgetà Dc 16 Set 2009, 13:47

Així m´agrada que faciliteu els mails quan els hagueu esbrinat o sapigueu. Per la meva banda acabo d´enviar-li un mail a la diputada en questió. Aquí el teniu.

Per una altra banda comentar a Mylai que estic totalment d´acord amb ella. No es necessita quorum de la resta per modificar aquest "robatori". Ells no ens van preguntar res tampoc; evidentment.



Sra. Diputada,

Cómo se nota que le caemos mal los catalanes. Que poca justicia hace Vd. en honor a su carrera política; donde debería mostrarse mucho más justa y equitativa. Recordándole que en su Comunidad tienen solucionado el tema de las sucesiones, como se atreve Vd. a votar NO a la propuesta en relación a lo mismo de CIU. Eso en mi pueblo le llaman doble cara y doble moral. Sinceramente, no creo que tenga Vd. la conciencia muy tranquila y relajada con esa actitud. Y sabe una cosa? los mismos ciudadanos de Catalunya, por siempre discriminados en todo, haremos con nuestra lucha y perseverancia que su NO sea eximido a una lamentable decisión personal, que ni política ni justa.

Una familia catalana.


torno a posar el mail: uxue.barkos@diputada.congreso.es

Sitgetà

Nombre de missatges : 99
Fecha de inscripción : 13/09/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 13:30

Como yo no me tengo que esconder de nada,aqui va mi escrito a esa "Sra":

Dudo que llegue a leer este email,pero por si lo hace decirle que soy
uno de los catalanes que son ROBADOS y EXPOLIADOS sistematicamente por
la Generalitat de Catalunya por este impuesto,impuesto que ustedes no
tienen claro! asi es muy facil votar en contra de su supresion! o acaso
tienen miedo de perder las grandes fortunas catalanas que han imigrado
con sus patrimonios a su tierra? Se le deberia caer la cara de
verguenza ! Viva la hipocresia.LLegara lejos en su profesion!

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  donangelito Dc 16 Set 2009, 13:28

Texto del mail que he enviado a la susodicha:

Apreciada Señora,
con todo el respeto del mundo me dirijo a Ud como representante de su Comunidad,
para decirle que no entiendo como siendo ciudadana de Navarra, donde tienen Uds practicamente reducido a cero la cantidad que pagan por el llamado Impuesto de Sucesiones
vota NO a la propuesta de reforma de dicho tributo.

Cordialmente
Angel Serrano
Ciudadano de Cataluña
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  cesc Dc 16 Set 2009, 13:27

Acabo de escribirle a Uxue y me despache agusto !! que poca verguenza tienennnnnnnnnnnnnn!!

cesc

Nombre de missatges : 443
Fecha de inscripción : 16/12/2008

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty ...... la diputada de Navarra

Missatge  poseidon Dc 16 Set 2009, 13:15

mylai escrigué:D'acord amb la crítica als de Navarra, però hem de recordar que nostre il.lustríssim Govern pot reduir l'impost com ho han fet la majoria de CCAA sense necessitat del vot de les altres autonomies i, tant als d'ara com els d'abans, no els ha donat la gana de fer-ho. N'estic fins al cap de munt de que sempre es busqui l'excusa de Madrid per pretendre justificar la ineficàcia i manca de voluntat dels nostres polítics.

La diputada de Navarra, de Nafarroa Bai, integrada en el Grupo Mixto del Congreso, que voto en contra de la propuesta de CIU se llama: Uxue Barkos Berruezo
Su e-mail para que todos le demos las gracias por su solidaridad es el siguiente: uxue.barkos@diputada.congreso.es

Os estimulo a escribirle y que cada uno le manifieste sus sentimientos

poseidon

Nombre de missatges : 123
Fecha de inscripción : 23/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty E-Noticies recull la votació del Congrés

Missatge  emprenyat Dc 16 Set 2009, 11:58

Queda clar que el que volen PSC i ICV és que els catalans continuïn pagant aquest impost. Ja ho sabíem. Avui www.e-noticies.cat , poc acostumada a treure notícies que afectin la butxaca i els drets dels ciutadanas (més enllà dels drets col·lectius dels catalans com a poble i bla, bla, bla), ho treu.

Us animo a fer comentaris, quant més comentaris genera una noticia, més la mantenen i fins i tot en generen de noves relacionades amb el tema.

emprenyat

Nombre de missatges : 3
Fecha de inscripción : 31/08/2009

Tornar a dalt Ir abajo

El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost - Página 2 Empty Re: El Congres rebutja la proposta de CIU de supressio de l'Impost

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 3 Previ  1, 2, 3  Següent

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum