Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

HERENCIA o SUCCESSIONS ?

2 participantes

Ir abajo

HERENCIA o SUCCESSIONS ? Empty Herència? Successions?

Missatge  donangelito Ds 12 Set 2009, 21:10

Corneli, en relació al teu suggeriment hem de dir-te que altre persona de fòrum va fer un comentari molt semblant al teu. I jo estic totalment d'acord.
De fet les conferències que reanudem (i que properament anunciarem a la plana web) porten el titol de "L'import de successions, què sap sobre les herències?"

Estic d'acord que la major part de la població relacionen aquest palabro que es totalment correcte (pero massa culte i tècnic) amb "succesos". Si volem arribar a la gent tenim que possar-nos al seu nivell. Si la montanya no ve a Mahoma...

Jo quan escric cartes als diaris també procuro utilitzar la paraula "herència". Encara que no sempre és possible.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

HERENCIA o SUCCESSIONS ? Empty HERENCIA o SUCCESSIONS ?

Missatge  corneli Ds 12 Set 2009, 19:25

En el temps que porto fent proselitisme de la nostra iniciativa, tal com han comentat altres persones aquí, m'he trobat que molta gent desconeix la existència de l'impost o, si n'ha sentit vagament parlar, ignora la seva quantia (tipus; reduccions; discriminació respecte d'altres Comunitata o Països). En molts d'aquests casos la paraula "Successions", que defineix l'impost, els sona estranya i no la vinculen directament amb el concepte "Herència" el qual és absolutament conegut per tothom.

Proposo a la Junta que ara que donarem a coneixèr la nostra iniciativa de forma massiva, sigui amb campanya prevista de autobusos o d'altra similar en soroll, vinculem en el misatge el concepte HERÈNCIA amb l'impost SUCCESSIONS. Per exemple: "...IMPOST SOBRE LES HERÈNCIES (Impost de Successions) que afecta a..."

Al meu entendre és millor forma d'atreure l'atenció de la gent...i que lliga perfectament amb el nostre "el peatge de la mort".

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum