Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Sobre l'anunci

4 participantes

Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  Marco_o Ds 04 Jul 2009, 12:41

Gracies admin, està molt ben trovada. felicitats!
Llastima no haver-ho descobert abans aquesta web,
dons de ben segur que hauria nat a votar amb aquesta papeleta encontes de abstenir-me
Marco_o
Marco_o

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  Admin Dv 03 Jul 2009, 18:43

Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  Marco_o Dv 03 Jul 2009, 15:40

donangelito escrigué:(...)aquesta imatge és una aproximació al missatge que podriem enviar durant la campanya publicitaria. Ha de ser impactant i crèc que s'ha d'utilitzar la paraula "mort(...)
Totalment d'acord donangelito. Que ha de ser impactant es el que jo deia i per això he fet la proposta en qüestió.
Per altre banda, en cap moment he dit de treure cap de les frases ni paraules.
Si llegeixes de nou el meu missatge , veuràs que dic:
Marco_o escrigué:(...)La frase crec que es molt impactat i per tant efectiva(...)

Al marge de que m'hagi referit a la composició del texts, bàsicament proposava complimentar-los amb una imatge impactant.
En cap moment, em sembla haver-me referit a canviar-los. Potser no me sabut explicar bé, pel que ara pateixo per si algú més ho mal interpreta.
ah!, potser et refereixes el texts que he dit com "amb el rètol de Catalunya" o "amb el rètol de “passi per caixa – Govern de Catalunya" ? no home!, això era per il·lustrar el contingut de la imatge en si, es com si digues que hi ha de haver una tassa i que si ha de veure el rètol de "made in china". No se si m'explico.

M’alegra que t’agradi la idea del peu, en primer pla, d’un cadàver amb un cartell penjant del dit gros, seria molt impactant, però te el risc de que s’ha de fer molt be perquè s’interpreti be.
Marco_o
Marco_o

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  Marco_o Dv 03 Jul 2009, 13:45

jordibonet escrigué:(..) si et mires el que vem fer amb la papereta pro vot nul, veuràs que ja hem treballat amb la combinació de la imatge taüts-peatges
Em sap molt greu, no ho havia vist. M’agradaria veure-la però no la trobo. Amb pots posar l’enllaç?. Gracies
jordibonet escrigué:(..) estigues tranquil que quan surtin els autobusos serà amb quelcom força decent
Gracies per la teva resposta Jordi, estic molt tranquil i convençut de que ho fareu molt be i serà un èxit. Un cop més, només pretenia aportar alguna idea i en cap cas pretenia ser un expert de res. També em sap greu si no he sabut transmetre be el meu missatge donant una impressió de preocupat.
Marco_o
Marco_o

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  donangelito Dv 03 Jul 2009, 13:28

Marco_o
Com t'ha dic Jordi aquesta imatge és una aproximació al missatge que podriem enviar durant la campanya publicitaria.
Ha de ser impactant i crèc que s'ha d'utilitzar la paraula "mort".
La idea del peu d'un cadàver que dius em sembla molt bona.
Com encara no està definit el cas ho considerarem en el seu moment.
Gràcies per els teus comentaris tant encertats.
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  jordibonet Dv 03 Jul 2009, 13:08

Benvolgut Marco_o

La imatge que veus a la plana web es una "mostra no contractual" feta amb una web que un company va trobar en el que poses el missatge i genera aquesta imatge simple, pero que dona la idea del que volem fer.

De fet encara que el disseny també va ser mes o menys casolà, si et mires el que vem fer amb la papereta pro vot nul, veuràs que ja hem treballat amb la combinació de la imatge taüts-peatges, de lo del peu d'un cadaver, no se, ho trobo ja massa fort, encara que certament impacte en tindría, peró crec que aixó es pot debatre mes endavant, es a dir, en el moment que veïem que tenim el pressupost, i aixó primer depen de que poguem tindre un compte obert on rebre donacions, cosa que per tràmits burocràtics s'està demorant mes del que voldríem.

El problema es que de moment els recursos nostres son molt limitats, i el poc que tenim o aconseguim, ho volem dedicar a coses efectives, però per sort tenim col·laboradors que estàn dins del mon del disseny gràfic o hi tenen alguna habilitat, el problema es que tampoc en podem abusar, ja que tots compartim la nostre dedicació a aquesta associació amb les nostres feines.

Be, estigues tranquil que quan surtin els autobusos serà amb quelcom força decent.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Sobre l'anunci

Missatge  Marco_o Dv 03 Jul 2009, 11:34

Hola de nou

Soc el de les opinions i propostes relacionades amb les eines de suport i promoció d’aquesta causa. Ara hi torno amb una altre al respecta de la publicitat als busos, ja em perdonareu. Embarassed

La frase crec que es molt impactat i per tant efectiva , però l’estil potser massa similar al la web que ja varem comentar.

Si un anunci l’omplim de lletres totes molt grosses al final s’esdevé una sopa de lletres, on es perdent les frases principals, per més que, un cop més també aquí, utilitzem només majúscules i varis acoloriments cridaners.

Dins la meva modesta forma de entendre-hi, penso que una primera frase es la que ha de captar l’iteres del públic objectiu, es com el titular d’una noticia. Desprès si hi ha interès ja continuem amb el subtitular, que no cal que sigui ja tan gran i igual de cridaner i així successivament amb tot el contingut.

Crec que les frase s’han de separa molt be unes de les altres perquè captin bé l’interès i la forma no es precisadament (crec) engrandir-les ocupant entre totes a l’hora quasi tot l’espai disponible.

Tot i que m’he embolicat a parlar de com plasmar les las paraules al anunci, la meva intenció no era ben be aquesta, així que miraré de anar de cara el gra.

La gent som, per regla general, mandrosos de llegir, així que penso que el que va be, per cridar l’atenció inicialment, es una imatge molt impactant que acompanyi els textos. Aquestes coses també fan que per be o per mal se’n parli.

Ja em perdonareu per las meves propostes a continuació, només son a tall de exemple per il•lustrar el que bull dir, ja que això ho deixo en mas dels experts creatius. Tampoc voldria ferir cap susceptibilitat.

Exemple d’una imatge impactant (acompanyant el tex original) per il•lustrar el que bull dir:
- Un taüt sota la barrera d’un peatge on s'hi veu el rètol de Catalunya de fons.
- El peu d’un cadàver amb una etiqueta del preu al dit gros o s'hi veu el rètol de passi per caixa – Govern de Catalunya
- etc,..
Deixo obert a que més gent preposin idees potser millors.

De nou no pretenc se ni un expert publicitari ni res per el estil, això ho deixo en mans dels professionals. Si n’hi ha algun per aquí, m’agradaria que em rectifiques. Només he pretès aportar de nou la meva opinió amb ànim constructiu. Ja em perdonareu de nou.

Si pot semblar interessant la proposta, potser no hi hauria cap problema per els costos de fer unes imatges per l’anunci. Podrien ser gratuïtes, ja que crec que podria comptar amb uns fotògrafs professionals d’imatge publicitària, que de ben segur que ens ho farien sense càrrec. Però no bull fer cap pas fins que això creieu que es una bona idea i hi haguí alguna idea o possible interès més definit.

Salud


Editat per darrera vegada per Marco_o el Ds 04 Jul 2009, 12:43, editat 3 cops en total
Marco_o
Marco_o

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 01/07/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Sobre l'anunci Empty Re: Sobre l'anunci

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum