Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells

Ir abajo

el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells Empty el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells

Missatge  MUSONKA Dv 23 Oct 2009, 18:58

El conseller Castells ens pren el pèl i a sobre deu creure que els ciutadans som imbècils. Si no puc pagar l'impost de succesions quan heredi el pìs dels meus pares, no hi ha problema. Primer em rebuscaran tots els estalvis (comptes corrents, llibretes d'estalvi, etc..ouna bona inspeccio fiscal el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells Icon_cheers ) i si no troben els suficients euros em donaran dos anys per trobar els diners, que amb un sou de 1000 euros és evident que no em deixarà ningú en aquesta època de bonança. Per tant, a cobrar tributs com bojos, perfecte! M'hauré de vendre el pis, la generalitat cobrarà per la venda (ganancies patrimonials) i per la compra (impost transmisions. Jo tindré que comprar un pis petit, venga! Més impostos...més cobram,ents, notaris, gestoria, això és vida!! el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells Icon_cheers
Estem rodejats de lladres! el festival d'mpostos que s'ha muntatel conseller castells Icon_porc

Ho tenen malament els milers de propietaris que hi ha a catalunya, són els únics que pagaran impostos els propers anys, ells i els hereus o sigui els morts. Per què la gent de nivell alt, o marxa a Navarra i asturies o mont fundacions.

Som rucs!

MUSONKA

Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 21/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum