Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

4 participantes

Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Re: Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

Missatge  jordibonet Dl 07 Set 2009, 11:22

Corretgeixo l'adreça de correu del meu post, si no m'equivoco per adreçar cartes al director a Regió 7 la correcta es: cartesdirector@regio7.cat
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Re: Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

Missatge  Admin Dl 07 Set 2009, 00:59

Efectivament, l'any 2005 ja van prometre grans reformes, donant fins i tot els detalls a la premsa (veieu aquí).

I no contents amb no complir l'any 2005, hi van tornar al 2007, aquesta vegada aproximant-se més al que realment van fer, però tampoc van fer exactament el que havien dit, incomplint per segona vegada.

Per a mi han perdut tota credibilitat en aquest assumpte, sobre tot quan sentim al Conseller Castells que, després de dir-nos de tot en altres ocasions, ara a l'entrevista d'avui diu que efectivament això es una tema pendent que tenien al programa i que no ho descarta, però que no creu que hi hagi temps de fer-ho en l'any que queda de legislatura. Com si no haguessin tingut set anys !! Potser creu que mossegarem l'ham i que ens creurem el caramelet de que ja ho faràn a la propera legislatura, que es el missatge subliminal que llença i que acabarà concretant-se a poques setmanes de les eleccions amb un anunci de que a la tercera va la vençuda!! I si no, al temps !
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Declaracións del Conseller Castells publicadas a El Periodico avui 06-09

Missatge  Rafel Dg 06 Set 2009, 19:08

Segons he llegit a la edició digital d' El Periodico, el conseller Castells diu que reformarán el ISD, peró que no el treurán com demanen CIU i PP. Crec que torna a desinformar, ja que al ser un impost cedit a les C.A. no poden treurel , pero si reduirlo com han fet gairabé totes les C.A. del Estat Espanyol, incloses moltes amb majoria del PSOE. Está clar que el problema es voluntat política. Menys mal, que en les declaracións esmentades, declara que está contra de la pujada d'impostos. Rafel

Rafel

Nombre de missatges : 161
Fecha de inscripción : 13/11/2008
Edad : 83

Tornar a dalt Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Re: Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

Missatge  jordibonet Ds 05 Set 2009, 20:48

Pel que fà a l'IS als EEUU no sabem les possibles diferències entre estats (si n'hi-han), però el que si sabem es que el cònjuge n'està exempt, i que els descendents gaudeixen d'una deducció mínima d'1,5 milions de dolars que s'aplica a tots els estats.

I desprès tenim el cas d'Alemanya, en el que el tribunal constitucional va dir que o tothom el mateix, o que obligaría a treure'l.

Tenía intenció d'enviar una rèplica a les cartes al director de Regió 7 (que la publiquessin ja sería un altre cosa), però estic al capdamunt de feina i no m'hi he pogut posar i tampoc crec que ho pugui fer en els propers díes. Si hi-ha algun forer que tingui làbia, i mes si viu a les comarques on es distribueix aquest diari, ens farà un favor a tots si prova d'escriure-hi, el que no tinc clar es a quina adreça s'ha de fer (potser redaccio@regio7.cat).

Si algú es decideix, també podría dir que fins i tot el PSC al programa de les generals de 2008 tenía la reforma de l'impost, ho dic perque sembla que al Sr. Sanclimens li sembla que tenim el que hem votat, i aixó no es així, el que tenim es incompliments per totes bandes.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

Missatge  osbalgi Dv 04 Set 2009, 20:53

Si be estic content de que personatges acadèmics, com el professor David Sanclimens, estiguin en contra del impost, no acabo d'entendre prou be la justificació que fa de les discriminacions fiscals aludint a que això es el federalisme fiscal, posant l'exemple dels Estats Units en que la competència fiscal es tant antiga com la propia federació. I dic que no ho acabo d'entendre perque, que jo sàpiga, no estem en un estat federal, per tant si no tenin els aventatges dels estats federals es prou clar que tampoc hem de considerar la discriminació fiscal com quelcom normal. També hem de tenir en compte que en un Estat Federal, en que de veritat es dona la competència entre estats per donar millor qualitat de vida als ciutadans, no existeixen els mecanismes, euforicament anomenats, de compensació territorial que ens imposen i, aquí si que l'encerta al dir que te el dubte de que la bonificació d'aquest impost en altres autonomíes l'estem pagant nosaltres.

osbalgi

Nombre de missatges : 113
Fecha de inscripción : 03/07/2009
Edad : 77

Tornar a dalt Ir abajo

Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos Empty Re: Regió 7 del 30-08-09 L'Impost dels tontos

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum