Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

17/09/2009 - EDICIÓN DIGITAL - Cartas de los Lectores - En diuen herència?

Ir abajo

17/09/2009 - EDICIÓN DIGITAL - Cartas de los Lectores - En diuen herència? Empty 17/09/2009 - EDICIÓN DIGITAL - Cartas de los Lectores - En diuen herència?

Missatge  Montser Dv 18 Set 2009, 10:48

Cartas de los Lectores
En diuen herència?
Publicada el 17/09/2009
CRISTINA SALVÀ HERNÁNDEZ
Arenys de Mar

Referent a la carta del diumenge 6 de Setembre, en la qual es feia referència al pagament dels impostos de l'herència que havia de fer un senyor jubilat que havia perdut a la seva companya, m'agradaria adherir-me al mateix i comentar que nosaltres som tres germans que en dos anys hem perdut al nostre pare, al gener de 2007 i a la nostra mare, al febrer 2009. Cap dels dos havia complert els 65 anys en el moment de morir.

En el seu moment vam haver de pagar pel que ens va deixar el meu pare i als dos anys hem de pagar per la de la meva mare. A més de la pèrdua i dels moments duríssims que hem hagut de viure no se'ns ha facilitat en absolut la informació sobre els tràmits i paperasses que hem hagut de fer, i els diners que tot això ens ha costat.

No ho penses fins que et passa, perquè si visquéssim a Madrid, per posar un clar exemple no seria així. Allà no sé si la informació és millor o la mateixa, perquè pitjor ho dubto, però almenys allà acaben pagant 100 vegades menys d"impostos de successions que el que paguem els catalans gràcies al nostre estimat tripartit "progressista i d'esquerres".

Ningú es para a pensar que quan et falta un familiar no estàs amb ànim de solucionar paperassa. I no només has de solucionar-lo, sinó que no se t"ocorri passar-te de terminis. A més, ens hem trobat amb què hem de pagar per l'anul•lació de l'usdefruit de la meva mare, que va morir al febrer; però si ja no està allí vivint ja no és vàlid, no?

Per què hem de pagar 705 € per germà per a anul•lar-lo? Et fan pagar pels impostos, per la gestoria que t'ho duu, perquè si ho has de fer tu no t'aclareixes, i no oblidem a la notària, que sense ella no és vàlid no-res. Sumant tot això no sé si val la pena renunciar a allò que et tocaria, fruit del treball i de la suor dels teus pares durant molts i molts anys.

Leer aquí: http://www.lavanguardia.es/lv24h/20090917/53786821808.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum