Robo de l'impost de succesions
Pàgina 1 de 1
Robo de l'impost de succesions
Voldria posar un granet de sorra amb el meu comentari per aquesta associació que benvinguda sigui i a veure si poguessim aconseguir que els nostres fills i néts no haguessin de pagar aquest impost que malhauradament només paguem els catalans.
És molt injust aquest impost, ja que el vàren pagar els meus besavis, avis, pares i ara em toca a mi. Els meus avantpassats ja vàren pagar tots els impostos corresponents, i quan ens deixen, hem de treure els diners d'on sigui, malvendre propietats i si no tens els diners, fins i tot fer una hipoteca per una herència que al final només beneficia les butxaques d'uns quants que van de polítics i no solucionen res; només saben anar a inauguracions per fer-nos veure que fan molt per Catalunya.
Estic totalment d'acord amb suprimir l'impost de succesions.
Francesc Camprubí
És molt injust aquest impost, ja que el vàren pagar els meus besavis, avis, pares i ara em toca a mi. Els meus avantpassats ja vàren pagar tots els impostos corresponents, i quan ens deixen, hem de treure els diners d'on sigui, malvendre propietats i si no tens els diners, fins i tot fer una hipoteca per una herència que al final només beneficia les butxaques d'uns quants que van de polítics i no solucionen res; només saben anar a inauguracions per fer-nos veure que fan molt per Catalunya.
Estic totalment d'acord amb suprimir l'impost de succesions.
Francesc Camprubí
Francesc Camprubí- Nombre de missatges : 1