Un ajuntament del maresme
4 participantes
Prou Impost de Successions a Catalunya ! :: SECCIONS
SECCIONES :: Expliqueu-nos el vostre cas
Exponga aquí su caso
Pàgina 1 de 1
Re: Un ajuntament del maresme
De todas formas hasta en esto tenemos que ser diferentes...
Hallar la plusvalia en madrid, sencillo con tres datos y listo:
http://www-1.munimadrid.es/plusvaliaWeb/SPlusvalia?tipo=M&fase=0
Hallarla en Terrassa, con tanta quota, parciales y de mas no me sale, un lio..
https://aoberta.terrassa.cat/tramits/ferTramit.jsp?accio=simular&id=644
Si es que...
Hallar la plusvalia en madrid, sencillo con tres datos y listo:
http://www-1.munimadrid.es/plusvaliaWeb/SPlusvalia?tipo=M&fase=0
Hallarla en Terrassa, con tanta quota, parciales y de mas no me sale, un lio..
https://aoberta.terrassa.cat/tramits/ferTramit.jsp?accio=simular&id=644
Si es que...
Jels- Nombre de missatges : 165
Muchas gracias Jordi,jordibonet escrigué:Jels escrigué:Alguien sabe como se calcula la plusvalia? y en base a que?
Gracies
Por lo que respecta a Barna. capital ver esto
Debe valer igualmente para mi ciudad, pues no varia mucho el signo politico
Un saludo
Jels escrigué:Alguien sabe como se calcula la plusvalia? y en base a que?
Gracies
Por lo que respecta a Barna. capital ver esto
Si he interpretado bien esas instrucciones, un ejemplo que correspondería a un piso de 90m2 del Guinardó:
Valor sol: 38.102,74 x 20 anys x 2,8% x 30% = 6.401,26 (320,06 suponiendo que podamos aplicarnos el 95% de deducción por v.habitual).
¡CASI NA!
jordibonet- Nombre de missatges : 757
Alguien sabe como se calcula la plusvalia? y en base a que?
Gracies
Gracies
La gente no está informada de lo que les puede venir encima, la muestra es que entre ayer y lo que ha corrido de hoy llevamos 201 nuevos foreros inscritos, y eso que es la semana vacacional por exceléncia al ser el sábado festivo.
Así que cuando nos podamos permitir el lujo de explicar a una gran mayoría lo que hay, espero que la movilización sea masiva, no olvidemos que el próximo año tenemos autonómicas y tenemos que hacer mucho pero que mucho ruido.
Y para aquellos que veis lejano este problema, la muerte es algo imprevisible con lo que este nefasto impuesto os puede afectar a vosotros mismos o a los vuestros en cualquier momento.
Así que cuando nos podamos permitir el lujo de explicar a una gran mayoría lo que hay, espero que la movilización sea masiva, no olvidemos que el próximo año tenemos autonómicas y tenemos que hacer mucho pero que mucho ruido.
Y para aquellos que veis lejano este problema, la muerte es algo imprevisible con lo que este nefasto impuesto os puede afectar a vosotros mismos o a los vuestros en cualquier momento.
El que recibe una herencia en forma de inmuebles, está considerado poco menos que de delincuente.
Creo que vamo por buen camino, y en breve acabaremos con esta lacra.
Creo que vamo por buen camino, y en breve acabaremos con esta lacra.
Esopomecenas- Nombre de missatges : 247
Efectivament, quan es rep un immoble, a mes de l'impost de successions, com a mínim tenim les següents despeses: La plusvàlua municipal que en alguns casos pot ser una picossada força impressionant i les despeses de notari i registre per les noves escritures.
Un ajuntament del maresme
No n'hi ha prou amb l'impost de succesions...... que l'ajuntament del poble..., despres de morir la meva iaia i al cap de 6 mesos el meu avi.... es va treure de la màniga un impost!!!!!! s'ha tingut que pagar 600 € per cadascún. La meva pregunta és .... que no van pagar prou impostos els meus avis durant la seva vida????
govern i ajuntament .. us hauria de caure la cara de vergonya
l'unica paraula que tinc per descriure el sistema polític és de : LLADRES!!!
PSC and company van fer moltes promeses en la reforma d'aquesta llei... algú n'ha vist alguna de realitzada?????
amb el calendari de la legislatura a la mà... no hi ha temps per a una reforma....durant tot aquest temps .... es pot saber que han fet ??????
a mi em fa gràcia quan vaig cap a la feina... i escoltant la ràdio.. els polítics... només saben criticar (PSC-PP) : que aquest li han fet un traje, que aquest altre s'ha enbotxacat calers, que l'altre diu que l'escolten per telèfon..... i pensso .... això ens representa??? quina vergonya!! s'haurien de preocupar més pel que "ens van prometre" en les seves candidatures i propostes electorals i no d'aquestes pallassades.
govern i ajuntament .. us hauria de caure la cara de vergonya
l'unica paraula que tinc per descriure el sistema polític és de : LLADRES!!!
PSC and company van fer moltes promeses en la reforma d'aquesta llei... algú n'ha vist alguna de realitzada?????
amb el calendari de la legislatura a la mà... no hi ha temps per a una reforma....durant tot aquest temps .... es pot saber que han fet ??????
a mi em fa gràcia quan vaig cap a la feina... i escoltant la ràdio.. els polítics... només saben criticar (PSC-PP) : que aquest li han fet un traje, que aquest altre s'ha enbotxacat calers, que l'altre diu que l'escolten per telèfon..... i pensso .... això ens representa??? quina vergonya!! s'haurien de preocupar més pel que "ens van prometre" en les seves candidatures i propostes electorals i no d'aquestes pallassades.
cristinacg- Nombre de missatges : 1