Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Millor presentació de la plana web

3 participantes

Ir abajo

Millor presentació de la plana web Empty Re: Millor presentació de la plana web

Missatge  Nil Colomer Pla Dt 07 Jul 2009, 17:46

És gratificant veure que enteneu les meves suggerències. Comprenc perfectament que aquesta no és una organització multimilionària i els canvis o millores es duen a terme més a poc a poc. Jo per la meva banda, si se m'acut algú a qui l'interessi col·laborar i disposi dels coneixements necessaris, no dubteu que us ho faré saber. Gràcies per escoltar-me.

Nil Colomer Pla

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 06/07/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Millor presentació de la plana web Empty Re: Millor presentació de la plana web

Missatge  jordibonet Dt 07 Jul 2009, 14:07

Benvolgut Nil, et prego llegeixis aquest fil i trobaràs la resposta.

Som gent amb bona voluntat però amb limitacions, així que aprofito per fer una crida per si hi-ha algún forer expert en disseny web que ens pugui ajudar, si no, seguirem fent el que podrem, però el que no voldríem es que ens haguessim de gastar els quartos en tot alló que mes antic o modern, bonic o lleig, es pugui fer a casa.
jordibonet
jordibonet

Nombre de missatges : 757
Fecha de inscripción : 25/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Millor presentació de la plana web Empty Re: Millor presentació de la plana web

Missatge  donangelito Dt 07 Jul 2009, 13:48

Nil, jo com a membre de la Junta he plantejat avui precisament aquesta questió a nivel de contacte intern.
En breu tindrem una reunió entre nosaltres i replantejaré un nou disseny.
Espero que aquests plantejaments que dones poguin tenir aviat resposta.
Salutacions.

(Per cert, estem oberts a totes aquelles opinions com a la teva que ajudi a millora-nos cada vegada més).
donangelito
donangelito

Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 13/03/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Millor presentació de la plana web Empty Millor presentació de la plana web

Missatge  Nil Colomer Pla Dt 07 Jul 2009, 13:32

Molt bon dia, quan vaig entrar a la web per primera vegada vaig trobar-la una mica caòtica, poc entenedora. Penso que la gent que hi entri ho hauria de veure més clar, un titular gran, l'objectiu breu i intel·ligible, i un enllaç fàcil per a fer-se membre. Després, la resta d'informació de la web. Ho dic perquè he parlat amb molta gent a qui he enviat l'enllaç de la pàgina, i m'han contestat que no van veure-ho clar. Crec que el principal òrgan de difusió, en aquest cas Internet, ha de mostrar la millor imatge possible, i si s'han de fer esforços per millorar-lo que es facin. Espero que no malinterpreteu la intenció del missatge: no és cap crítica destructiva, sinó una objecció constructiva, amb la finalitat que es millori l'aspecte de la pàgina perquè el contingut també cridi l'atenció per la bona presentació, que també és un factor important.

Nil Colomer Pla

Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 06/07/2009
Edad : 33

Tornar a dalt Ir abajo

Millor presentació de la plana web Empty Re: Millor presentació de la plana web

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum