Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SE HABLARÁ EN RAC1

2 participantes

Ir abajo

SE HABLARÁ EN RAC1 Empty Re: SE HABLARÁ EN RAC1

Missatge  Montser Dt 30 Jun 2009, 19:09

Yo también he enviado mail con varias cuestiones, lo mismo de siempre.

ANIMAOS TODOS A ESCRIBIR!!!!!
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SE HABLARÁ EN RAC1 Empty RAC 101

Missatge  corneli Dt 30 Jun 2009, 18:43

Sempre s'ha d'aprofitar qualsevol iniciativa per a divulgar la nostra iniciativa i fer pressió als mitjans. He escrit a RAC a fi de que demà es tracti això:

Pregunta: per què els catalans hem de pagar el I Successions a diferència d’altres que viuen a Amposta, Bilbao o Madrid (o en altres ciutats europees: vegeu a “www.nosuccessions.org”)? Que potser vivim millor aquí, a Catalunya ? El segur es que morim pitjor, doncs 1/3 de lo estalviat per pares i fills, a la mort de cada un dels pares, s’ho queda la Generalitat. Valem més morts que vius. Quina manera treure el suc (per un govern que es diu d’esquerdes !!) a la classe mitjana catalana mentre els rics de veritat són intocables emparats en les seves societats i ben assessorats des de la pròpia Administració d’esquerdes.
Que l’expert em digui què puc fer ? a)anar a viure fora Catalunya ? b) votar a algun partit que m’asseguri que traurà l’Impost ? c) fer pressió a través de la societat civil, a través de iniciatives com “www.nosuccessions.org”)? d) gastar.m’ho tot i deixar als meus fills i dona ben pelats ? I sisplau, que no em vingui ja mai més ningú amb discursos ideològics sobre política fiscal, justícia redistributiva d’aquest Impost, etc. que els ciutadans ja no estem perquè ens tractin com a imbècils. VOLEM SOLUCIONS: FORA AQUEST IMPOST


Endavant companys, que cada día sóm més forts. I aviat ens caldrà sortir amb mitjans de comunicació més massius, tal i com es diu a nostra la pàgina: anuncis al bus; premsa, etc.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SE HABLARÁ EN RAC1 Empty SE HABLARÁ EN RAC1

Missatge  Montser Dt 30 Jun 2009, 18:03

L’impost de successions



dimarts, 30 juny 2009

Et fa por cobrar una herència?

La podem cobrar fora de Catalunya?


Què és millor: herència o donació en vida?


Envia’ns els teus dubtes a elmon@rac1.net.

Aquest dimecres, a El món a RAC1, parlarem de l’impost de successions, que determina els diners que hem de pagar a l’estat en concepte d’impost després de cobrar una herència. Ho farem, a partir de quarts d’onze, amb l’advocat, assessor fiscal, professor de Dret Fiscal i tècnic d’impostos, Alejandro Ebrat. Si tens qualsevol dubte, elmon@rac1.net.

Leer aquí: http://www.rac1.org/elmon/?p=26223

De momento parece que estamos consiguiendo que se hable mucho más sobre el tema. ¿No os parece que algo podemos tener que ver?
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

SE HABLARÁ EN RAC1 Empty Re: SE HABLARÁ EN RAC1

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum