Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

20/06/2009 - Cartes dels lectors - QUEIXA SOBRE LA BUROCRÀCIA - La mort surt cara

Ir abajo

20/06/2009 - Cartes dels lectors - QUEIXA SOBRE LA BUROCRÀCIA - La mort surt cara Empty 20/06/2009 - Cartes dels lectors - QUEIXA SOBRE LA BUROCRÀCIA - La mort surt cara

Missatge  Admin Dl 22 Jun 2009, 21:20

Cartes dels lectors
Data de publicació: 20/06/2009

QUEIXA SOBRE LA BUROCRÀCIA
La mort surt cara
Ramón Cabrera Naveiras
Monells (Baix Empordà)

Resulta molt car per als hereus ser català o viure a Catalunya. Fa poc vaig llegir el cas d’una senyora que s’ha quedat gairebé arruïnada després de pagar l’impost de successions. No és exactament el meu cas, però la pressió fiscal per la mort de la meva mare ha estat aclaparadora. Canària però empadronada a Barcelona des de fa molts anys, el règim tributari de la meva mare era el català. De manera que, a mi, barceloní de naixement, m’han omplert d’impostos. No em queixaria si el mateix patró s’apliqués a tots els ciutadans espanyols.

A Madrid, la successió està pràcticament exempta de pagament. Llavors em pregunto si no és anticonstitucional l’avidesa recaptatòria de la Generalitat, per molt que tingui transferit aquest impost. ¿Som o no som tots iguals? Perquè la diferència no és d’unes quantes desenes d’euros, sinó de milers. I tants milers m’empenyen a prendre la decisió de traslladar la meva residència a Madrid. Els meus fills no patiran aquest abús.

-----------------------------------------------------

Llegir-la a "El Periódico": http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=622830&idseccio_PK=1006&h
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum