Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

30/03/2011 - El lector escriu - La Polifònica de Puig-reig - Joan Ridao

Ir abajo

30/03/2011 - El lector escriu - La Polifònica de Puig-reig - Joan Ridao Empty 30/03/2011 - El lector escriu - La Polifònica de Puig-reig - Joan Ridao

Missatge  Montser Dc 30 Mar 2011, 09:11

AVUI-EL PUNT
El lector escriu
La Polifònica de Puig-reig
Publicat 30/03/2011
JOAN RIDAO, SECRETARI GENERAL D'ESQUERRA
Barcelona

Qui té boca s'equivoca, i exactament això és el que he d'admetre que em va succeir en esmentar la Polifònica de Puig-reig per fer una versemblança desafortunada amb el Govern de CiU. No era pas la meva intenció. Però volent emfasitzar la polifonia de veus del govern de la Generalitat, concretament en relació a l'impost de successions i el desori que deixava entreveure, vaig voler fer un símil amb una coral i vaig citar Puig-reig. No podia ser més desencertada, perquè la coral del Berguedà excel·leix per la sincronització i l'harmonia, als antípodes del que ha exhibit el govern.

Em sembla que era just i necessari fer una rectificació pública i demanar, sincerament, disculpes a la Polifònica de Puig-reig i a totes aquelles persones que s'hagin pogut sentir molestes.

Publicat a

* El Punt Barcelona 30-03-2011 Pàgina 14

Llegir aquí: http://www.presencia.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/389995-la-polifonica-de-puig-reig.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum