Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

25/03/2011 - El lector escriu - Impost de successions i electoralisme

25/03/2011 - El lector escriu - Impost de successions i electoralisme Empty 25/03/2011 - El lector escriu - Impost de successions i electoralisme

Missatge  Montser Ds 26 Mar 2011, 10:17

AVUI-EL PUNT
El lector escriu
Impost de successions i electoralisme
Publicat 25/03/2011
SERGI DE MAYA
Barcelona

Els darrers dies CiU ha donat missatges contradictoris sobre si eliminaria o no l'impost de successions. Saben que eliminar-lo és un error, perquè els diners que recapta són més necessaris que mai i, a més, és molt redistributiu (el paguen les rendes més altes i en gaudeix tothom). Però és clar, ho havien promès a la campanya electoral, i ara no saben què fer. El més greu de tot plegat no és si CiU és coherent o no a l'hora de complir promeses electorals. El més greu és que l'únic argument que donen per a l'eliminació de l'impost sigui justament aquest, que era una promesa electoral.

A aquest fet s'aferren tots els partidaris de la seva desaparició. Ni un sol argument que ens expliqui en què ens afavorirà a la majoria treure un impost que només paguen les més grans herències de Catalunya i que pot servir, per exemple, per fer escoles i hospitals que ara estan aturats. En el fons els passa com amb la supressió dels 80 km/h: sabien que la mesura era útil, que eliminar-la era un error... però és clar, ho havien promès. Estan reconeixent que durant la campanya electoral CiU havia fet promeses només per arreplegar més vots, sabent que complir-les perjudicaria la majoria.

D'uns bons polítics i uns bons líders del meu país jo espero que siguin capaços de fer pedagogia quan saben que una mesura, tot i ser impopular a curt termini, és positiva per al conjunt de la societat. No vull que em diguin el que vull sentir, sinó el que creuen que és el millor per al conjunt del país. Jo li demanaria a CiU que, la propera vegada, no faci promeses electorals pensant en quants vots arreplegarà, sinó en si és el millor per al conjunt de la ciutadania.

Publicat a

* El Punt Barcelona 25-03-2011 Pàgina 12
* El Punt Barcelonès Nord 25-03-2011 Pàgina 12
* El Punt Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 25-03-2011 Pàgina 12
* El Punt Maresme 25-03-2011 Pàgina 12
* El Punt Penedès 25-03-2011 Pàgina 12
* El Punt Vallès Occidental 25-03-2011 Pàgina 12

Llegir aquí: http://www.avui.cat/noticia/article/7-vista/23-lectorescriu/387746-impost-de-successions-i-electoralisme.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt