Que puc fer jo ?
4 participantes
Pàgina 1 de 1
Re: Que puc fer jo ?
Moltes gràcies!
Potser la Sra. Rahola no es la persona a bombardejar ara amb e-mails doncs, pel que li he sentit dir alguna vegada, està a favor dels nostres objectius, però no estaria de més que li escriguem més persones amb un cortès e-mail en reafirmació del d'"albada", com a mostra de que som moltes les persones interessades i que agrairíem una posició pública d'ella a favor dels nostres objectius, que ens facilitaria molt la tasca de divulgació que encara s'ha de fer entre aquesta societat tan ignorant d'aquesta problemàtica.
Potser la Sra. Rahola no es la persona a bombardejar ara amb e-mails doncs, pel que li he sentit dir alguna vegada, està a favor dels nostres objectius, però no estaria de més que li escriguem més persones amb un cortès e-mail en reafirmació del d'"albada", com a mostra de que som moltes les persones interessades i que agrairíem una posició pública d'ella a favor dels nostres objectius, que ens facilitaria molt la tasca de divulgació que encara s'ha de fer entre aquesta societat tan ignorant d'aquesta problemàtica.
Que puc fer jo ?
Sr. Zamarreño te tota la rao afegeixo a continuació el e-mail que li vaig enviar a la Sra. Pilar Rahola
Benvolguda Sra. Rahola:
Em dirigeixo a vostè perque penso que és una persona amb seny i m'agradaria demanar-li que si fos possible escrigués algun article referent al tema de L'IMPOST DE SUCCESIONS I DONACIONS A CATALUNYA.
Molts catalans ja estem farts de que ens prenguim el pel, que ens robin el fruit de l'esforç dels nostres avis i pares de tota una vida.
Només volem ser igual a la resta d'espanyols pel que es refereix a aquest impost. Es que no tenim dret? Només servim per pagar? .
Li agrairia molt si en algun moment li pot dedicar un temps a aquest tema, entrés a la web que s'ha creat per lluitar contra aquest impost i veies el que opina la gent.
WWW.NOSUCCESSIONS.ORG
Som ciutadans que intentem que se-ns escolti, i que lluitem de moment uns pocs pel benefici de tots.
Molt agraïda,
El seu e-mail es : ctc@pilarrahola.com
Benvolguda Sra. Rahola:
Em dirigeixo a vostè perque penso que és una persona amb seny i m'agradaria demanar-li que si fos possible escrigués algun article referent al tema de L'IMPOST DE SUCCESIONS I DONACIONS A CATALUNYA.
Molts catalans ja estem farts de que ens prenguim el pel, que ens robin el fruit de l'esforç dels nostres avis i pares de tota una vida.
Només volem ser igual a la resta d'espanyols pel que es refereix a aquest impost. Es que no tenim dret? Només servim per pagar? .
Li agrairia molt si en algun moment li pot dedicar un temps a aquest tema, entrés a la web que s'ha creat per lluitar contra aquest impost i veies el que opina la gent.
WWW.NOSUCCESSIONS.ORG
Som ciutadans que intentem que se-ns escolti, i que lluitem de moment uns pocs pel benefici de tots.
Molt agraïda,
El seu e-mail es : ctc@pilarrahola.com
albada- Nombre de missatges : 66
albada escrigué:Dons mira, no ho sé, però jo per exemple aquesta tarda li he enviat un e-mail a la Sra. Pilar Rahola. No sé si servirà de res, però em consta que molta gent se la escolta y llegeix els seus articles. Li he demant que entri a la nostra web i miri el que hi ha. No sé si servirà de res, però al menys intento fer el que se m'acudeix. No sé si amb això et dono alguna idea.
Quan expliqueu coses d'aquestes, perqué no poseu les dades per a que els demés puguem fer el mateix?
En aquest cas l'e-mail de Pilar Rahola. Gràcies.
No hem de caure en el desànim, mira, només que el proper 7 de juny vagis a votar posant la nostra papereta protesta, ja estaràs fent quelcom que confiem en que tingui un cert ressó. I si aconsegueixes convencer per fer el mateix a familiars, amics o coneguts, encara millor.
I sobretot, no deixis de visitar amb frequencia aquest fòrum, ja que no tenim intenció de frenar el nostre ritme fins que aconseguim que s'acabi amb aquesta injusticia, així que seguirem amb noves actuacions, i potser veuràs que també ens podràs ajudar en alguna de elles.
I sobretot, no deixis de visitar amb frequencia aquest fòrum, ja que no tenim intenció de frenar el nostre ritme fins que aconseguim que s'acabi amb aquesta injusticia, així que seguirem amb noves actuacions, i potser veuràs que també ens podràs ajudar en alguna de elles.
jordibonet- Nombre de missatges : 757
Que puc fer jo ?
Dons mira, no ho sé, però jo per exemple aquesta tarda li he enviat un e-mail a la Sra. Pilar Rahola. No sé si servirà de res, però em consta que molta gent se la escolta y llegeix els seus articles. Li he demant que entri a la nostra web i miri el que hi ha. No sé si servirà de res, però al menys intento fer el que se m'acudeix. No sé si amb això et dono alguna idea.
albada- Nombre de missatges : 66
Que puc fer jo ?
Hi estic donant voltes, i les meves carte i queixes no serveixen per res. ¿Algú em pot dir si jo hi puc fer alguna cosa que sigui important?
Cada día hi han moltíssimes esqueles penjades a la ciutat, pobles.....
Cada día hi han moltíssimes esqueles penjades a la ciutat, pobles.....
jordivila1- Nombre de missatges : 13
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum