23/10/2010 - DIRECTE!CAT Actualitat - Mofes i extravagàncies protagonitzen el combat preelectoral dels partits
Pàgina 1 de 1
23/10/2010 - DIRECTE!CAT Actualitat - Mofes i extravagàncies protagonitzen el combat preelectoral dels partits
DIRECTE!CAT
Actualitat
Mofes i extravagàncies protagonitzen el combat preelectoral dels partits
Publicat 23/10/2010
Diverses formacions opten per crear vídeos imaginatius i dramatitzats per captar l'atenció de l'electorat
Un superheroi que protagonitza un film dirigit pels germans Monthy Pyton vol guanyar-li la partida a un que té una 'carita deliciosa'. Un polític camina amb gent nua al costat, dos personatges virtuals parlen de l'impost de successions mentre d'altres venen caramels en format de medicament. La cursa electoral ha començat i amb ella ha proliferat el nombre de campanyes imaginatives que pretenen captar l'atenció de l'electorat abans que comenci la veritable combat de mítings i discursos que substituirà a aquesta guerra de guerrilles. Ningú vol quedar exclòs de les creacions audiovisuals i diversos partits polítics que concorreran a les eleccions han presentat ja els seus treballs per donar a conèixer la seva tasca de govern i, de pas, enviar crítiques furibundes als seus rivals més perillosos. Obviant la tebior i la vergonya, els partits polítics s'han llançat a la recerca del votant mitjançant vídeos i campanyes extremades i dramatitzades que tenen al PSC com la formació que més n'abusa.
Les propostes electorals són encara amagades pels quarters de campanya de les diverses formacions que prefereixen encetar el combat amb nombrosos treballs audiovisuals que tenen al PSC com la formació de referència. En poc més d'una setmana, l'equip de campanya socialista dirigit per Jaume Collboni, ha fet públic dos vídeos que són complementats per sengles eslògans per intentar remuntar el vol després que les enquestes pronostiquin una caiguda històrica de la formació de Montilla. Les lloances al president de la Generalitat, convertint-lo en l''increïble home normal' i en protagonista del gag 'La vida de Monti', es complementen amb la campanya de desprestigi del líder de la oposició, Artur Mas. D'aquesta manera, l'eslògan 'Artur Mas de lo mismo', es remata amb un vídeo on apareix el convergent amb diversos pentinats.
No només però el PSC ha fet ús dels treballs imaginatius per combatre les enquestes. Des de Ciutadans, formació liderada per Albert Rivera, s'ha volgut tornar a apostar per treure la roba al ciutadà que tants bons resultats els hi va donar als comicis de l'any 2006. El líder unionista no es despulla aquest cop, com si ho feia fa quatre anys, sinó que és precisament la gent del seu voltant que es treu la roba per acompanyar-lo en el seu caminar metafòric cap al Parlament de Catalunya. Dones i homes, grans i petits apareixen en aquest vídeo que porta per eslògan, 'rebélate' ( https://www.youtube.com/watch?v=anpQadSAuHU ) i que ja ha estat denunciat degut a la utilització d'un nen. Albert Rivera prova d'aquesta manera la seva pròpia medicina ja que fou ell qui va portar als tribunals un vídeo de la selecció catalana de futbol on també hi apareixen menors d'edat.
Independentisme imaginatiu
Les forces polítiques independentistes han entrat també en aquest combat de precampanya. D'aquesta manera, ERC ha presentat un vídeo protagonitzat per personatges virtuals que parlen de l'impost de successions ( https://www.youtube.com/watch?v=QpTNVtVAnac ). Per la seva banda la formació de Joan Carrertero, Reagrupament, vol insuflar ànims al seu electoral i per aquest motiu ha posat a la venda el medicament, Carreterina Independex, un fàrmac contra la 'passivitat i la corrupció política'. La formació independentista ven també monedes de xocolata amb voluntat d'omplir les seves arques davant la dura campanya
Llegir aquí: http://www.directe.cat/noticia/75062/mofes-i-extravagancies-protagonitzen-el-combat-preelectoral-dels-partits/pagina/1
Actualitat
Mofes i extravagàncies protagonitzen el combat preelectoral dels partits
Publicat 23/10/2010
Diverses formacions opten per crear vídeos imaginatius i dramatitzats per captar l'atenció de l'electorat
Un superheroi que protagonitza un film dirigit pels germans Monthy Pyton vol guanyar-li la partida a un que té una 'carita deliciosa'. Un polític camina amb gent nua al costat, dos personatges virtuals parlen de l'impost de successions mentre d'altres venen caramels en format de medicament. La cursa electoral ha començat i amb ella ha proliferat el nombre de campanyes imaginatives que pretenen captar l'atenció de l'electorat abans que comenci la veritable combat de mítings i discursos que substituirà a aquesta guerra de guerrilles. Ningú vol quedar exclòs de les creacions audiovisuals i diversos partits polítics que concorreran a les eleccions han presentat ja els seus treballs per donar a conèixer la seva tasca de govern i, de pas, enviar crítiques furibundes als seus rivals més perillosos. Obviant la tebior i la vergonya, els partits polítics s'han llançat a la recerca del votant mitjançant vídeos i campanyes extremades i dramatitzades que tenen al PSC com la formació que més n'abusa.
Les propostes electorals són encara amagades pels quarters de campanya de les diverses formacions que prefereixen encetar el combat amb nombrosos treballs audiovisuals que tenen al PSC com la formació de referència. En poc més d'una setmana, l'equip de campanya socialista dirigit per Jaume Collboni, ha fet públic dos vídeos que són complementats per sengles eslògans per intentar remuntar el vol després que les enquestes pronostiquin una caiguda històrica de la formació de Montilla. Les lloances al president de la Generalitat, convertint-lo en l''increïble home normal' i en protagonista del gag 'La vida de Monti', es complementen amb la campanya de desprestigi del líder de la oposició, Artur Mas. D'aquesta manera, l'eslògan 'Artur Mas de lo mismo', es remata amb un vídeo on apareix el convergent amb diversos pentinats.
No només però el PSC ha fet ús dels treballs imaginatius per combatre les enquestes. Des de Ciutadans, formació liderada per Albert Rivera, s'ha volgut tornar a apostar per treure la roba al ciutadà que tants bons resultats els hi va donar als comicis de l'any 2006. El líder unionista no es despulla aquest cop, com si ho feia fa quatre anys, sinó que és precisament la gent del seu voltant que es treu la roba per acompanyar-lo en el seu caminar metafòric cap al Parlament de Catalunya. Dones i homes, grans i petits apareixen en aquest vídeo que porta per eslògan, 'rebélate' ( https://www.youtube.com/watch?v=anpQadSAuHU ) i que ja ha estat denunciat degut a la utilització d'un nen. Albert Rivera prova d'aquesta manera la seva pròpia medicina ja que fou ell qui va portar als tribunals un vídeo de la selecció catalana de futbol on també hi apareixen menors d'edat.
Independentisme imaginatiu
Les forces polítiques independentistes han entrat també en aquest combat de precampanya. D'aquesta manera, ERC ha presentat un vídeo protagonitzat per personatges virtuals que parlen de l'impost de successions ( https://www.youtube.com/watch?v=QpTNVtVAnac ). Per la seva banda la formació de Joan Carrertero, Reagrupament, vol insuflar ànims al seu electoral i per aquest motiu ha posat a la venda el medicament, Carreterina Independex, un fàrmac contra la 'passivitat i la corrupció política'. La formació independentista ven també monedes de xocolata amb voluntat d'omplir les seves arques davant la dura campanya
Llegir aquí: http://www.directe.cat/noticia/75062/mofes-i-extravagancies-protagonitzen-el-combat-preelectoral-dels-partits/pagina/1
Montser- Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Temas similares
» 14/03/2011 - DIRECTE!CAT - Política - Mas espera que la supressió de l'impost de successions compti amb el suport dels partits d'esquerres
» 06/01/2010 - EL SINGULAR DIGITAL.CAT - Política - El propòsits dels partits pel 2010
» 30/11/2010 - DIRECTE!CAT - Política - Mas: 'Convidaré tots els partits a plantejar conjuntament el concert econòmic i defensar-lo fins les últimes conseqüències'
» 21/7/2010 - GENERALITAT DE CATALUNYA - Departament d'Economia i Finances - Butlletí d'actualitat tributaria núm. 6 - Recaptació líquida dels ingressos tributaris gestionats per la Generalitat de Catalunya del 1r. semestre de 2010
» 09/11/10 - EL PUNT - Recull de respostes dels partits polítics a les preguntes dels usuaris del web: Artur Mas
» 06/01/2010 - EL SINGULAR DIGITAL.CAT - Política - El propòsits dels partits pel 2010
» 30/11/2010 - DIRECTE!CAT - Política - Mas: 'Convidaré tots els partits a plantejar conjuntament el concert econòmic i defensar-lo fins les últimes conseqüències'
» 21/7/2010 - GENERALITAT DE CATALUNYA - Departament d'Economia i Finances - Butlletí d'actualitat tributaria núm. 6 - Recaptació líquida dels ingressos tributaris gestionats per la Generalitat de Catalunya del 1r. semestre de 2010
» 09/11/10 - EL PUNT - Recull de respostes dels partits polítics a les preguntes dels usuaris del web: Artur Mas
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum