Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

quan l´hereu te una minusvalidesa de com a mímin un 65%

Ir abajo

quan l´hereu te una minusvalidesa de com a mímin un 65% Empty quan l´hereu te una minusvalidesa de com a mímin un 65%

Missatge  Admin Dj 23 Abr 2009, 15:20

MISSATGE REBUT D'UN MEMBRE DEL FÒRUM, DEMANANT LA SEVA PUBLICACIÓ:

Ahir vaig topar-me amb un "angel",que a mi em pot solucionar el futur immediat. Espero que també pugui ajudar a altres persones amb una situació similar.

Em va informar de la normativa en quan al nostre impost en cas de que l´hereu tingui una minusvalia. La trobareu a www.e-tributs.net:
INSTRUCCIO 1/2006,DE 13 SE FEBRER
............
Primera.Acreditació del requisit
-------------------------------

a)...............................................
b)Qua s'aporti resolució de reconeixement de grau de minusvalidesa emesa per l'ICCAS o organ equivalent de la comunitat autónoma on resideixi el subjecte passiu, que tingui efectes amb posterioritat a la data de la mort del causant peró sempre i quan la sol.licitut de reconeixement de grau hagi estat formulada dins el termini de 6 mesos següents a la data de la mort del causant .
HI HA LLISTA D'ESPERA
.......................................................................................

Quarta.Supòsit especial de minusvalidesa.
---------------------------------------
En els supòsits d'incapacitació judicial (jurisdicció civil) es considera que el grau de minusvalidesa és superior al 65 per 100. ..........

L`hi vaig donar la nostra pag web. Tinc molt car que amb els seus coneixements ens podria ajudar.

"ANGEL,SI LLEGEIXES AQUEST MAIL, ¡GRACIES!


També, peró, em vaig trobar un" inmens dimoni": El Jutjat de primera instancia del ajuntament del Hospitalet del Llobregat. Em va enviar una carta referint-se a la persona que m'ajuda a cuidar a la meva mare, imposibilitada. NO US PODEU IMAGINAR LA INMENSA VORACITAT DE......encara no ho sé, no ho acabo d'entendre. L'advocat m´ha dit que no em queda més remei que complir l'execució.

Quan pugui, posaré la carta al fórum.

UN CONSELL:abans de contractar un cuidador ,assegureu-vos de que no té deutes.
Admin
Admin
Admin

Nombre de missatges : 1108
Fecha de inscripción : 26/10/2008
Edad : 75

http://www.nosuccessions.org

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum