Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

29/12/2009 - Cartas - Ajuts per a infants menors de 3 anys - Xavier Coll

Ir abajo

29/12/2009 - Cartas - Ajuts per a infants menors de 3 anys - Xavier Coll Empty 29/12/2009 - Cartas - Ajuts per a infants menors de 3 anys - Xavier Coll

Missatge  Montser Dj 31 Des 2009, 08:51

LA VANGUARDIA.ES
Cartas
Ajuts per a infants menors de 3 anys
Publicada 29/12/2009
XAVIER COLL
Barcelona

L'any 2009 ja s'acaba, i encara som moltes (milers) les famílies que no hem rebut els ajuts per a infants menors de 3 anys, del que Secretaria de Polítiques Familiars i Drets de Ciutadania de la Generalitat ens donen com excusa que "porten un retard inusual".

Inusual és quelcom que no és usual, però vista la incompetència i inoperància de les nostres institucions públiques, el fet esdevé usual, la qual cosa és una veritable llàstima vist com a ciutadà català.

"Usual" és haver de pagar si o si, per exemple, la liquidació de l'impost de successions, i si no… penalització del 20%; usual és veure com aquí paguem peatges i a la resta del "Estado español", no. Usual és veure com les prestacions socials (i quines prestacions en algunes comunitats!) a la resta de l'Estado", es realitzen gràcies en bona part als diners que surten del nostre país. Pujen el transport públic molt per sobre de l'IPC, i…res, aquí es veu que usualment preferim veure la última operació estètica de la Esteban en comptes de inusualment anar i muntar un "Belen" per defensar els nostres interessos com a ciutadans.

Inusual és trobar algun responsable de l'Administració que digui: "prou!", però de veritat, amb accions que conformin un nou moviment social i no paraules buides en un míting, que això també se fer-ho jo. O és que potser es pensen que som tots tontos?

Jo no puc reclamar una compensació per no cobrar en el seu moment, però l'Administració si que ho fa quan no paguem en el seu moment? Justícia social? No em facin riure!

Leer aquí: http://www.lavanguardia.es/lv24h/20091229/53857696126.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum