Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

UNA VICTIMA MES

UNA VICTIMA MES Empty UNA VICTIMA MES

Missatge  joaquim quiroga Dg 13 Des 2009, 11:25

Fa dos anys va morir la meva àvia i els meus pares van renunciar a l´herència en favor meu i del meu germà. En sortia una quota de 240,000 eur per pagar d´impost. No som rics, cosa que pot fer pensar a més dún l´import d´aquesta quota. El fet es que com el meu germà té una disminucio fisica de mès del 65%, ell tenia una exempcio del 95% de l´impost, pel que la quota es va reduir a 120.000 eur. Ho vam poder pagar, però dos joves de 30 anys amb estalvis per comprar un pis i independitzar-nos ens haviem quedat sense un duro per sortir de casa. Ara que algun il.luminat em digui que això fa funcionar el mercat, que li convido a pendre un cafè i li explico com van les coses! Ja que teòricament i sino recordo malament un impost pq pugui ser aprobat tè que respondre a 5 principis que l´impost de successions se´ls passa pel forro dels...

Fora queixes, fa uns dies em van dir que les persones que tenen una exempcio en l´impost de successions tambè ho han de tenir en la plusvàlua, pero que en un principi els ajuntaments sempre l´emeten i si ningú es queixa: COBREN! En el meu cas la plusvalua venia per l´ajuntament de Santa Coloma de Gramanet, m´agradaria saber si al meu germà tambè li haurien d´aplicar l´exempció en la plusvalua i si es aixi com he de procedir.

Moltes gràcies,

Joaquim

joaquim quiroga

Nombre de missatges : 1

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt