Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

26/11/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Successions, anys i panys

Ir abajo

26/11/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Successions, anys i panys Empty 26/11/2009 - DIARI DE GIRONA.CAT - Cartes - Successions, anys i panys

Missatge  Montser Dj 26 Nov 2009, 11:18

DIARI DE GIRONA.CAT
Cartes
Successions, anys i panys
Publicada 26/11/2009
SANDRO PUIG REGUANT
GIRONA

Ha començat l´escomesa politico-mediàtica al voltant de l´impost del silenci etern, del qual jo, per la meva edat, sóc quasi a les portes. Serà electoralista tot el que es pugui dir ara, però benvingut si ha de servir per reparar aquesta injustícia. És curiós com les antogòniques posicions dels principals grups polítics catalans es van acostant i si és així, ja es podrien posar d´acord i començar a treballar-hi ara mateix. Ens diuen que no queda temps en aquesta legislatura per abordar aquest tema, però és clar que un dels dos partits serà o formarà part del nou govern en la propera etapa legislativa. Mirin, sóc gran, no sé el que em queda de vida, però demano a aquests polítics que no m´obliguin a viure 5 anys més per poder veure feta realitat la seva promesa. Encara que les propostes electorals tenen una credibilitat molt minsa, els demano que es mullin i em diguin en quin dels 4 anys que durarà la propera legislatura aprovaran la llei. M´agradaria veure-ho o m´obligaran a no morir-me fins al 2014?

Leer aquí: http://www.diaridegirona.cat/opinio/2009/11/26/cartes/372225.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum