Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Actuacions a fer per aturar aquesta injustícia.

Ir abajo

Actuacions a fer per aturar aquesta injustícia. Empty Actuacions a fer per aturar aquesta injustícia.

Missatge  alba2222 Dg 15 Feb 2009, 19:53

Soc nova aquí, d´avui mateix .He vist el nom del grup a La Vanguardia.No tinc temps ara de llegir totes les aportacions pero crec que hem de passar als fets i sol.licitar ajut de professionals.
¿Ens enregistrem tots a d´altres comunitats? ¿Creen empreses familiars situades fora de Catalunya?
Busquem uns advocats que presentin demandes d´inconstitucionalitat per no ser els catalans igual a la resta d´espanyols? Alguna sol.lució deu existir,No pot ser que una vidua es quedi sense res o tingui de pagar uns impostos per gaudir del que sempre ha disposat.No pot ser que desitjem no ser catalans ( per altres raons tampoc m´interesa ser catalana, també per l´actuació a d´altres serveis em veig perjudicada imolt, i atacats els meus drets i amb molt perjudici económic,que no tenen a la resta d´Espanya)
Els polítics han de mirar pels ciutadans,només amb ciutadans satisfets i orgullosos de la seva patria i dels seus dirigents farem país.Si ens sentim oprimits, enganyats i espoliats el país irà marxa enrere.
La voracitat recabdatoria no ha de recaure sobre les clases mitges-baixes, no ha de castigar l´esforç per l´estalvi de tota la vida de les famílies, sinó sobre els que guanyen diners fàcilment , els estafadors, els especuladors ,els politics corruptes,els que cobren milers d´euros per informes copiats d´internet pagat amb diners públics, els qui guarden diners d´origen inconfesable a paradisos fiscals, el "catalans" que tenen el seu domicili a Andorra per no pagar impostos i gaudeixen dels nostres serveis i infraestructures sense posar un euro.

alba2222

Nombre de missatges : 8
Fecha de inscripción : 15/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum