Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

28/10/2009 - Cartes dels lectors - El valor de l’herència - Cristóbal Martí Ramos

Ir abajo

28/10/2009 - Cartes dels lectors - El valor de l’herència - Cristóbal Martí Ramos Empty 28/10/2009 - Cartes dels lectors - El valor de l’herència - Cristóbal Martí Ramos

Missatge  Montser Dc 28 Oct 2009, 08:52

EL PERIÓDICO.CAT
Cartes dels lectors
El valor de l’herència
Publicada 28/10/2009
Cristóbal Martí Ramos
L’Hospitalet de Llobregat

Està de moda criticar l’impost de successions, fins i tot un partit que es fa dir d’esquerres l’està qüestionant. Però ningú dels que han hagut de pagar diu el valor del que han heretat, només del que han pagat. Si alguna millora he obtingut a la meva vida sempre m’ha tocat pagar encara que hagi estat pel meu esforç, i considero just que a qui rebi béns no generats per ell se’l faci pagar segons la quantitat heretada. Pot passar que algú hereti una finca de diversos pisos i passi a ser propietari sense haver contribuït en res en l’obtenció de l’edifici, i que, a sobre, no pagui. Quin xollo. Si hi ha autonomies que l’han eliminat només és per afavorir els de sempre: els que paguen menys del que haurien de pagar i encara volen pagar menys del que paguen.

Leer aquí: http://www.elperiodico.cat/default.asp?idpublicacio_PK=46&idioma=CAT&idnoticia_PK=656855&idseccio_PK=1006&h=
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum