Incertessa!
2 participantes
Prou Impost de Successions a Catalunya ! :: SECCIONS
SECCIONES :: Expliqueu-nos el vostre cas
Exponga aquí su caso
Pàgina 1 de 1
Incertesa, no: crua realitat!
Iniciatives com la creació d'aquest fòrum, poden arribar a ser solucions. com les formiguetes: la unió fa la força, diuen, i els polítics això ho saben molt bé. Xuclen tot el que poden quan hi són, però per ser-hi han de dir (que no vol dir fer, que d'això poc en saben), el que els ciutadants volen escoltar. Bé, de fet, crec que ja ningú no se'ls escolta. Personalment, quan en sento algún, sigui del color que sigui, el primer que em ve al cap és: "Miente, luego existe".
Prou abús!
Prou abús!
janhihaprou- Nombre de missatges : 1
Incertessa!
Bones, jo tinc 25 anys i estic acabant els estudis universitaris. Tot i que treballo temporalment, no tinc els diners suficients per poder pagar els impostos de successions que ens obliguen a pagar a Catalunya. Llavors, que haig de fer, renunciar a l'herencia?
Perque aquesta diferència tan discriminatoria respecte d'altres parts d'Esapanya que no en paguen tant?
El Montilla i tots aquests, són els que es beneficien d'aquests diners, ells són els que s'ho queden. QUina merda de política que tenim aquí.
I com després diuen que no ens volem sentir espanyols, si ens discriminen i com burros em de pagar més.
NO HI HA DRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUina solució podem trobar entre tots??
Perque aquesta diferència tan discriminatoria respecte d'altres parts d'Esapanya que no en paguen tant?
El Montilla i tots aquests, són els que es beneficien d'aquests diners, ells són els que s'ho queden. QUina merda de política que tenim aquí.
I com després diuen que no ens volem sentir espanyols, si ens discriminen i com burros em de pagar més.
NO HI HA DRET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
QUina solució podem trobar entre tots??
anna5bcn- Nombre de missatges : 1
Prou Impost de Successions a Catalunya ! :: SECCIONS
SECCIONES :: Expliqueu-nos el vostre cas
Exponga aquí su caso
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum