Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

03/10/2009 - Cartas de los Lectores - Quan no som rics - Miracle Gaudier i Sala

Ir abajo

03/10/2009 - Cartas de los Lectores - Quan no som rics - Miracle Gaudier i Sala Empty 03/10/2009 - Cartas de los Lectores - Quan no som rics - Miracle Gaudier i Sala

Missatge  Montser Ds 03 Oct 2009, 23:14

LA VANGUARDIA
Cartas de los Lectores
Quan no som rics
Publicada 03/10/2009. También en la Edición impresa.
MIRACLE GAUDIER I SALA

Voldria adreçar-me a Antoni Castells amb relació a l´impost sobre successions (post mortem)als hereus de persones físiques que tenen algun immoble en propietat (probablement heretat i amb els impostos pagats) i alguns estalvis al banc i que hauran de pagar impostos. La majoria de les famílies no som sicav;no som jurídiques; no tenim constituïdauna activitat econòmica (perquè no hi ha tant de patrimoni ni tants immobles en arrendament) i molts no farem res de tot això perquè estem jubilats i no volem renunciar a la pensió. ¿Som casos aïllats?

I una altra cosa: jo no tinc família, ni ascendents ni descendents, ni germans, sóc filla única. Per tant, els amics o la portera no són consanguinis i, esclar, hauran de pagar més ateses les meves circumstàncies personals. A no ser que ho deixi tot a les institucions; aquestes no paguen impostos!

Leer aquí: http://www.lavanguardia.es/lv24h2007/20091003/53797376819.html
Montser
Montser

Nombre de missatges : 4636
Fecha de inscripción : 08/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum