Prou Impost de Successions a Catalunya !
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Portar la campanya, de manera molt respectuosa, als cementiris?

2 participantes

Ir abajo

Portar la campanya, de manera molt respectuosa, als cementiris? Empty Re: Portar la campanya, de manera molt respectuosa, als cementiris?

Missatge  corneli Ds 03 Oct 2009, 16:45

Jo penso que no és una acció oportuna. Opino que si la campanya d'autobusos, per Tot Sants, és en funcionament, la gent ja lligarà caps.

La cosa bona es que surgeixin idees entre tots nosaltres. Ens cal per fer més coneguda la nostra iniciativa.

En aquest sentit hi ha un punt que em preocupa. Veiem com començen a sorgir debats del tipus "Impost Successions SI o NO", com el que vaig veure a TV3. En aquests debats, encara que siguin técnics, no es diu tot el que se sap del Impost. Per ejemple, no es diu que els USA hi ha l'Iimpost, però amb deduccions que arriben fins els 3.500.000 dólars (segons diu la nostra pàgina web) o que Italia no és pas l'unic país d'Europa ón s'ha suprimit l'Impost.

Crec que és urgent que l'Associació faci públic via premsa un resum del que es pot veure a la secció "L'Impost de Successions al Món" de la nostra pàgina. Fora la manera de deixar fora de joc tòpics o mitges veritats que alguna gent encara diu i, al mateix temps, crear un referent técnic per centrar els futurs debats que, esperem, a partir d'ara sorgiran a dojo.

corneli

Nombre de missatges : 92
Fecha de inscripción : 09/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Portar la campanya, de manera molt respectuosa, als cementiris? Empty Portar la campanya, de manera molt respectuosa, als cementiris?

Missatge  assgupe Ds 03 Oct 2009, 11:06

Us sembla factible? Potser alguna mena de banderetes que es puguin ajuntar a les flors? Seria una cosa que després es pot eliminar fàcilment.
Algú té idea de com fer-ho?

assgupe

Nombre de missatges : 61
Fecha de inscripción : 22/02/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum